Söndag em.

Hallå igen,
hoppas ni haft en bra söndag! =) Jag själv har varit hemma och fixat en del med UF företaget som att ha trollat fram ett Visitkort och en mail... Jag har också varit med min lillelillebror Gabriel medans mamma har fixat och donat lite.. efter barnvaktandet var jag heltslut =P och la mej på soffan med min andra bror Johannes och tittade på Micke och Molle, en himla sorglig film faktiskt, men så fin den är! jag somnade dock, men jag har ju sett den förr =)

haha, har även pratat med Nikki! haha hon e en tuff brud ska ni veta! Lätt coolast i sthlm! =)

det har varit lite hästhoppning på tv också!  det är kul =)

också har jag suttit och pratat med mammas fågel som jag trott ska ramla av pinnen och coola hela helgen.. men hon sitter fortfarande där helt levandes och kvittrar =P haha söta hon!

Nej nu ska jag gå och lägga mej framför tvn, imorgon ska jag till skolan. jag har en himla slö vecka framför mej

Måndag= 12.35 till 14.05 Svenska
Tisdag= ledig
Onsdag= börjar 12.35 till 15.50 Idrott och arbetsmiljö och säkerhet
Torsdag=12.35 till 15.50 Lantbruksdjurs skötsel
Fredag= 8.20 till 11.35 Sen är det UF på Gränbycentrum! från 13 till 19

Jag ska en del till stallet i veckan tror jag.. ska försöka iaf!

men det är inte mycket skol arbete! =) Me like <3


image49

Kommentarer
Postat av: nikki

haha, yes Jag är såå cool XD Haha

2007-11-18 @ 19:57:50
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Röv£n

ja men jälla har absolut vart den bästa skolan och en av den bästa tiden i mitt liv! eller bästa skolan, de e personerna som gått där som vart underbara och inte skolan! skolan tycker jag i stort sett inte är så bra, sp nu vet du vad jag menar...sen har alla mina gamla kompisar gått ut vilket inte känns så kul, men de e tur att jag har er kvar :)
kanske förstår bättre vad jag menar? jag kunde lixom gått ut i våras... Pussen**

2007-11-18 @ 20:29:17
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: hilda

åh tack så mycket..gick alldeles galant idag..vilken söt fågel..skulle vilja ha en liten sån o prata med.

2007-11-18 @ 20:40:36
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Elin

Hej, jag vet inte om hon ska med för hon kan
inte stå själv! Men iaf kanske bara för 2 dagar
eller så:)

puss

2007-11-19 @ 11:55:01
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: AP

HEEEJ! Vilken rolig blogg, denna kommer jag följa :) Ja unghäst är skitkul har jag kommit på jag med haha. Just nu går jag hemma o är arbetslös så jag längtar tillbaka till Jällaaaaa! Men vi ses nog i stallet någon dag, vare stallvecka ni hade nästa vecka? Puss

2007-11-19 @ 12:52:54
URL: http://annap.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0