Snö :-D

Sitter hemma vid köksbordet och snackar med folk på msn.. haha möller är i kina :-P

Förstunden längtar jag så sjukt mkt upp till Maråker! och SNÖN!!!
Jag ska upp och hälsa på igen, det var ju ett tag sen nu... tyvärr jag var så glad där uppe!!

idag har jag haft lantbruksdjur i skolan och skulle lämnat in mitt farmen arbete.. men icke sa datorn, den ville inte alls satt uppe till sena natten för att försöka skriva ut det och spara det på ett usb.. hatar vista! men Tobbe och Karl var ju snälla och försökte´.. men men nu e jag ju hemma så jag kan skriva ut det här och lämna in det på måndag..

imorgon ska vi fira pappa och gabriel, pappa fyllde år i går och det är ju många som inte har träffat lille gabriel än.. så det blir smörgåstårta och kalas! :-D jag ska också rida Duell tror jag om det inte är så pissigt väder blir det lektion..

men nu ska jag gå och mysa med min bror gabriel! och hunden.♥. haha

image37
1dygn gammal..



Kommentarer
Postat av: Elin

naaw så sööt:)
ha en bra helg..puss från Plutt

2007-11-10 @ 11:59:47
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: Frida

Han kommer alltid heta Linus för mig =) =)

2007-11-10 @ 16:28:33
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0