Om statistiken fungerar så borde jag ha fler kommentarer! =P

Hej igen! =D

Idag har jag varit på 14årskalas hos samuelsson!
träffade lite örsundsbro folk igen! =) helt kul!

Idag har jag även sålt lite mer tvål (se senare inlägg)

Har pratat lite med mina kompanjoner ( Angelica, Madde och Lina ) och vi har avrit så duktiga!!

STOR KLAPP PÅ AXELN TILL OSS! =)

vi har sålt och fått ihop så att vi kan betala till företaget! såå bra..

morgon ska mamma och pappa in till Stora huvudstaden för att köpa bil (V70) och leverera tvålar till mormor, faster, mammas moster, och eventuellt kusin! så nu kommer 08:orna att lukta gott dem emd! =P

Inte bara det händer imorgon, jag kliver på min stalltjänt vecka på skolan med Nikki och Elin.
Det är UF marknad och Runa och Wilda kommer och hälsar på mig så jag kan visa skolan för dem ! =)

Så det blir till att packa stora väskan med VARMA kläder! för nu har ju min snö kommit!



JAg har kollat min statistik kurva här på bloggen, jag uppsakattar så att det är många olka som kollar in på min blogg, men det vore ju ännuroligare att veta vem du är! så lämna gärna en kommentar!!! me like



PUSS PÅ ALLA MINA VÄNNER OCH ALLA ANDRA!

Nikki ladda upp in förstalltjänsten ordentligt nu! vi ska 24.7 och lite till... =P



Kommentarer
Postat av: Nikki

Gud vad jag laddar XD haha
Hoppas bilen blir klar vore verkligen kalas skönt :D
Ska vi bygga om mastan så det blir 2 sätigt ;)

2007-11-25 @ 21:06:03
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Frida

Haha blir också så irriterad när man inte kan se vem eller vilka som går in och läser bloggen. Då är det ju lika bra att man lämnar en komentar så vet man! Puss på dig

2007-11-26 @ 15:42:39
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0