Måndagmorgon och faktiskt laddad in för staltjänsten! =)

Sitter hemma i Heby och sov tills nu! =) såå skönt...

Japp Nikki vi bygger om den, utantvekan! ;)

haha, tack du therese som komenterade =) vad kul att du vet vem/vart det är Där Runa bor!
Vem är du då?? haha nyfiken bara! hör gärna av dej igen! =) har inte du någon blogg??
Världen är bra liten ;P

Nu sitter jag vid köksbordet i mjukisbyxor och linne och är inte ett dugg stressad, jag vaknade precis och tänker skippa första och enda lektionen idag...( Svenka) JMina planer är att pappa ska ringa tíll bilfirman runt 11- 11.30
och höra om dem får hämta bilen idag! för om dem får det så tar jag Maztan till elevhemmet i lungn och ro kan byta om där ochbara slappa tills klockan är  14.30 och stalltjänsten börjar =)

MEN

är inte bilen klar där vid halv tolv måste jag ta 12 bussen från Heby är inne på elevhemmet kvartöver 1 och måste hinna med 14 bussen till skolan! Då behöver jag vara stressad! =S

Men

JAg hoppas och tror att bilen är klar och då får jag ta maztan! =)

Nikki vi kommer rocka på stalltjänsten, ska ta syrrans kamera så mååånga kort blir det! =)

nej kanske skulle kläpå sej lite..

Ha det bäst! PUssisar

Det kan hända att bloggandet ligger lite i dvala under veckan! Men vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej, du måste ju uppdatera så jag kan läsa om vad som händer i ditt liv... Funderar så det knakar över när jag ska komma upp till Uppsala, men för tillfället är det lite mycket, med både det ena och det andra. Ha det bra

Puss puss Frida

2007-11-26 @ 15:41:37
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Therese

självklart har jag en blogg:D ja världen är otroligt liten ibland:P

2007-11-27 @ 19:28:06
URL: http://niilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0