lördag morgon...

vaknade imorse och såg inte ut genom fönstret... det var snö över kanten, visst, jag har ju ioch för sig ett källarfönster men en då! nu är vintern kommen i heby! :-D

Duschade och åt frukost, när jag gick ner för att bädda sängen ringde marianne från seglinge och berättade att Tulle ska få byta lösdrift till den STORA där det går STORA hästar... (typ sladden :-P) haha

men jag ska iaf få vara med klockan 12 imorgon! så jag tar bussen från heby 10.. det innebär att det blir ingen sovmorgon imorrn..

Det verkar inte som att jag ska rida lektion idag.. tränaren har inte ringt och de är kallt och massa snö på ridbanan..
dess utom får duell alltid ont i ryggen när första snön kommer...

Nu ska jag och pappa åka till heby och köpa smörgåstårta.. för idag är det kalas!

ha det bäst! pussar från mej!

image38
duell och jag :-D

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka snyggingar =)

2007-11-10 @ 16:29:15
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0