Lördag morgon och klassiskmusik på radion!

Hejhopp! =)

Här säljs det tvålar! har ringt runt till nära och kära idag! haha jag bara trycker på dem tvål...
om du är intresserad så kan jag u övertala dej till att köpa en.. läs nedan!

Vill du skämmabort dej själv eller någon du tycker om? Våra tvålar innehåller olivolja, som är allmänt känt för sina goda egenskaper för huden. Natural soap är rekommenderad av läkemedelsverket, är allergivänliga och torkar inte ut din hud. Våran tvål innehåller ingen parfym utan bara naturliga extrakt. genom att använda Naturalsoap känner du snart skillnaden på din hud.

honungstvålen som är månadensdoft innehåller samma välgörande ämnen som olivtvålen, men har extrak av honung viket gör att den doftar gott! =)

Den säljs i Blockform vilket gör att den räcker längre!

tvålen är bra för
*Torr hud
*Ackne
*Rengör på djupet
 *tar även bort smink

Jag har använt tvålen själv och är mycket nöjd med den då jag har torr, kännslig och finnig hud!

tvålen finns även på Apoteket men då i en mossform våran tvål är i blockform!

Så vill du ha en tvål hör av dej antingen med en komentar eller via mail [email protected]

image50


Shit!! jag har ju blivit tvål skadad!                      =)



Runa ringde precis! hon är världens trevligaste coolaste tjej! hon gjorde lumpen och var fast, hon gick med i svenskainsatsstyrkan och har varir jorden runt bla. var hon i Afghanistan och Liberia för att avbeväpna barnsoldater! hon har på sidan om jobbat som polis,  men nu är hon barnledig med lilla Vilda

hon har även stor kunskap om hästar och har nu flyttat till Alunda Borrlövsta, på en hästgård! hon ringde nu och berättade om att hon kollat på två unghästar =) jag kommer att hjälpa henne!!! kanske till och med tänker flytta min dit!



Så nu på efter middagen tänker jag och hem till henne och hälsa på!! =) skojjar inte att hon blev glad =D



Och på måndag ska vi hämta nya bilen!!
håller på att övertala mamma och pappa att jag och Nikki ska få gammelmastan på stalltjänsten!



Ha det bäst alla och ha en riktigt bra lördag!

PUSSPUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0