lite avundsjuk är jag allt!

Har precis fått reda på att Frida som bor i Valldermarsvik har 50-60 cm snö!!! HALLÅ??!! ska inte snön komma till Heby först??!!
det stämmer liksom inte, fåglarna flyttar ju söderut för att slippa kylan och snön men nu kan dem ju lika gärna flytta norr ut om det slka vara på det här viset!!! :( JAG VILL BO NORR UT OCH HA SNÖ!!!!

här har vi bara centimeterar med snö :(



igår var det idol, jag hejjar starkt på Daniel... haha jag ska fråga min morbror om han kan ta idolernas autograf åt mej! jag tror att han jobbar final helgen.. kansle åker dit.. :)

Fast just nu vill jag åka till Ida i MAråker!!! Saknar henne, vi hade ju en kanon sommar tillsammans!



Idag ska jag ringa en del människor, men jag har inga pengar på telefonen, får flörta lite med mamma  ;-)

ska bland annat ringa
*Seglinge Marianne om stot som ska ridas in
*Madde om tvålarna
*Kiki om Duell och träning...
*Stina om selen
*det var någon mer också men jag minns fan inte :S

:P

Jag ska också bara vara hemma och göra ingenting =) det är nog dte bästa!! :P

vad ska ni göra i helgen då??



image47

DAgens bild från Hundfjället, JAG VILL HA SNÖ NU!



Kommentarer
Postat av: hilda

hehe snön kommer förhoppningsvis..jag vill med ha massor med snö..vi har bara lite..

2007-11-17 @ 11:44:01
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: nikki

åh, du får mig på så bra humör :D
Me like!

Nja det är idag vi ska träffas, men vi får se hur det blir med det! Jag är ju lite negativ XD

2007-11-17 @ 11:54:30
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Ida Ekengren

Saknar dej med..
och sommaren 2007
Kompis puss på dej..;)

2007-11-17 @ 13:45:23
Postat av: Sofia

Jaha, vad kul :D
Jag funderade också ett tag på att söka dit, men det blev aldrig så. Trivs du bra där? Jag hade häst, sålde henne i januari då det inte funkade med både hästen och skolan. Saknar henne mycket!
Ha det bra! Kram :)

2007-11-17 @ 14:56:53
URL: http://s0fiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0