Jag har fått tillbaka min dator! FAST BARA FÖR EN STUND!

Hallojsan! :)

har fått tillbax min dator och kunnat instalera msn och virusprogramet som är värsta flux delux! ska ni veta! :-)

lovet har varit helt OK!
fick ju en bror i Måndags och sen har jag varit hemma hela långa veckan också hade jag Duell Söndag till Torsdag! han gick som en KLOCKA! :-)
Sladden han sprang ju som många vid det här laget vet igenom stalldörren.. men han kommer bli bra igen!
och på onsdagen lämnade jag in datorn för reperation!
skolan började på Måndagen med svenska B  och UF helt okej faktiskt.. sov hemma i heby tills dess..
tisdagen ledig! åkte till frida och sofie i västerås! himmlans trevligt! haha och gott med köttfärsås och spaghetti!!
onsdagen. då var det idrott och ekologi samt lottas jävla lektioner som är helt värdelösa...

och idag Torsdag, jag har börjat rida med min nya grupp i skolan och idag red vi ut pga.
rådgivande hingstbedömning som 3orna arrangerar.. dem e himmlans duktiga tycker jag visst det är säkert inte lätt när man står där nere på banan men när man sitter på lektaren ser man ju alla "misstag" och tycker att det är ganska simpla grejer som att smacka innan hästen har passerat och gå ut framför hästen... men men ni försöker ju så gott ni kan och det är ju fina hästar! :-) ´

har fått ledigt från LDS och ska ner och titta på 3åringarna nu, dem kommer ju att ridas och det ska bli kul att se hur mkt. deras 3åringar kan....

jag ska eventuellt rida in ett PRE sto som blir 3 i februari 08.. det ska bli kul! har inte så mkt erfarenhet av PRE men jag får väl lära mej...

Jag vil bara säga til dem i klass np3A (häst 3:orna) att vi menade inte att klaga på er personligen.. och nikki vet ju vem det var vi syftade på! det var ju verkligen inte henne eller sophie som vi sa ngt om!!! så ni ska inte ta åt er!

vi kommer garanterat inte att kunna göra bättre i från oss med våran klass nästa år!!! haha

♥♥IDAG FYLLER MIN KÄRA FAR ÅR!!! GRATTIS TILL HAN♥♥

ngn som är intresserad av ett nordsvenskt sto stor och mkt elligant! lite speciellt humör men världens finaste??

skriver mer en annan gån g nu ska jag ut och frysa i ridhuset!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Det var så kul att du kom i tisdags... Ser fram emot nästa gång vi ses
=)

2007-11-09 @ 08:55:06
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Frida

Kom också på vad Johannas häst hette... Porthos hade hon väl i Malex? Det slog mig att det måste ha varit han?!

2007-11-09 @ 12:06:06
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0