Himmla mycket...

JAA, idah vaknade jag klockan 9 av att dem pålar utanför fönstret.. jävla byggarbetare!
Men jag klev upp och åt frukost i lugn och ro, satte en maskin tvätt och tog bussen till Gränby,
snodde en loksele, sen tog jag bussen ner på stan och mötte upp Nikki på Donken. iklädd ridkläder haha
Släpade på selen och Nikkis grejor på bussen och hela vägen ner till stallet..
Tulle verkar trivas helt ok med sina nya kompisar :-D
Nikki Sladden jag och Tulle tog en promenad runt "gulahuset" haha
Tulle var så fin i selen och han var riktigt duktig han tömkördes i alla gångarter :-D
Sladden varockså himmlans fin, han gick i longerlina med nikki också i alla gångarter.. :-D
hahah oj vad vi sprang!
Sen vart det spänande.. satte Tulle för vagn, det gick inte så bra att han kände tyngden och kännslan av att han satt fast.. då vart han himmlans Tung och Stark... men Nikki och jag hjälptes åt att dra vagnen åt honom så att han bara behövde gå i mellan skacklarna! efter mycket disskuterande gick det himmla bra! jag e himmla stolt över han!

På bussen tillbaka så ringde Jennie och jag var så sjukt trött.. klockan var bara 16 men det känndes som om klockan ar typ 22... så jag och nikki gick till Hemköp och köpte lite godis! men först åt jag körtfärsås och spaghetti, medans Tobbe spelade gitarr spelet på datorn... haha han e lite kul att se på med knapp gitarren!!

Nu sitter vi i köket med datorerna på fönsterbrädan och snor internät från grannarna! :-P

imorgon e det onsdag och första krogonsdagen på people.. lite folk från skolan som ska ut men jag e inte himmla på.. är less på att folk snackar skit och sen är skentrevliga!! jag kan inte förstå varför.. ingen lär ju käna på det!? eller, jag hatar det iaf. även om personen inte har gjort mej ngt speciellt så kan jag inte lita på den, hur mkt jag än vill och hur kul vi än har så vet jag inte till 110% att den inte snackar skit om mej när  jag inte hör...
HIMMLA JOBBIGT FAKTISKT!

Nikki har idag blivit klubbmästare på Marble, hennes avlidne häst... men jag e såååå glad för hennes skull! nu slipper hon ju gömma den stora pokalen :-P haha (det är ett vadrings pris) men det roliga e också att hon kom 3:a på en annan häst! GRYMT mkt GRATTIS!♥

imorgon så e det som sagt onsdag, och jag har en del jag har lovat att jag ska ha gjort,men. jag har inte gjort det! FÖRLÅT till er som dte drabbar! men jag hatar Onsdagar i skolan, känns inte som om jag kommer att behöva det i min framtid!

HImmla mkt less jag blir på en del människor!!!!!!!!!!!!!!!! GASCH JAG BLIR NÄSTAN ARG OCH OTREVLIG..
kan inte folk bara förstå att dem inte alltid har rätt, och att dem ska sluta snacka så mkt skit! en del borde cerkligen ta och söka hjälp för PMS!!!


TEAM MiNi haha

kram till alla GLADA från mej

Kommentarer
Postat av: nikki

Jag lovade att kommentera så jag gör det :D
Himla fin blogg ud har då XD

Sladden är bäst!
Tulle är näst bäst!

2007-11-14 @ 11:58:35
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Elin

Förstår dig till fullo på de där med skitsnacket!
Hoppas du mår bra iallafall:) love plutt

2007-11-14 @ 16:41:02
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: Frida

Hatar du onsdagar, tänk på BONDE som är på kvällen!!! Det gör hela onsdagen helt överlägsen!

2007-11-15 @ 09:43:27
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Sara

Nawee, tussan!
Tusen tack för att du finns! Du är verkligen en ängel, en riktig liten pingla!
Puss

2007-11-15 @ 15:23:53
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0