Hemma i Heby igen! =)

HAHA!

Angelica kom till skolan vid 13 idag och då började vi planera för Marknaden på Gränbycentrum, japp vi är alltid ute igod tid :S klockan 2 skulle vi vara där med bord och allt, vi hade varken bord eller skyltar eller nått.. så det vart en liten stöld turne på skolan =) Jag fixade två ramar (från väggen utanför samlingsalen) ett bord från Samlingsalen en sax och papper från "vitahusets" Ulla Dokken när hon var ute på uppdarg, det vart en häftapprat från ett klassrum och lite annat smått och gott! haha... (vi ska KANSKE lämna tillbax det!) HAHA vi fick iaf skjuts av Ted till Gränby, TACKAR! =) han bar till och med in min väska som vägde ton!

jag och Angelica var kvar till klockan 19 och sålde våra tvålar, oj vad vi talade för dem, haha det var ju lite kul efter som att vi träffade såå många olika människor, haha en tant knäckte oss helt jag vart helt stum och skojjar inte jag skratta så jag grinade var liksom tvungen att gå där ifrån efter som att tårarna sprutade...

det började med att hon kom fram och och tog upp en tvål och luktade på den och började  berätta att hon tyckte det verkade vara en bra tvål, jag hakade på henne och la upp värsta utlägget om varför just den tvålen är så bra och att hon kanske borde ha en sån! när jag tror att hon ska säga att hon vill ha en eller kanske två, säger hon något helt annat! ni kan inte förstå hur knäckt jag blev... hon kläcker ur sej att hon minnsan inte andvänder tvål för hon får/har svamp i underlivet!! HALLÅ!

jag skulle vela hålltmasken och förklarat att tvålen fungerar bra för ansiktet och händerna, men jag var helt stum och Angelica lika så så tanten vände sej om och gick, då brast det... JAg grinade som bara den! haha tårarna bara sprutade när Angelicas och mina blickar möttes haha jag säger bara det gamlatanter!!!

Men vi sålde iaf några tvålar och det vart ju helt okej ändå! =) KUL HADE VI!

TUSEN TACK TILL ANGELICA OCH HENNES FÖRÄLDRAR!!

och appropå ingenting, så kom Mia (min klassföreståndare) fram till mej och gav mej en kram utan anledning, hon sa att hon observerat att jag varit i skolan hela dagen och att hon inte haft tillfälle att säga hej så hon gjorde det då.. UTAN ANLEDNING, precis som om jag inte brukade vara i skolan!

Men jag är glad över att lärarna blir glada på mej, jag vet nästan inte hur jag ska betemej är ju bara van med att få hävda min rätt och min kunskap med tjaffs och "slagsmål" men nu då, när dem är helt trevliga! ????

GASCH!

NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DANIEL.... VARFÖR!!!!!!!!!!! HAN SKULLE JU VINNA ALLT!!!

Asså jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nått... Jag har blivit snorig och känner av halsen och framför allt nacken!, men nu när jag sitter här känns det som om jag sitter snett fast jag inte gör det jag har satt mej till rätta flera gånger men det känns som om jag sitter helt snett till vänster, som om den sidan viker sej eller nått.. fast det gör den inte... också har jag blivit tjock! (med en kombination av torktummlade jeans)



Nej nu ska jag sörja lite för Daniel och medans jag gör det ska jag kolla programmet till LB1, kan inte den helt utantill längre.. ska rida programridning på tisdag på skolan!hoppas det går bra!


NU ÄR DET FREDAG HELA VECKAN andraakten =P säger bara PM! nikki you know!   PUSSPUSS



MASSA PUSSAR TILL ALLA GLADA =) love ♥



Kommentarer
Postat av: Fiia ! :D

ÅÅh , Fiia sörjer också :(

Men brait att ni inte sålde tvål till den stackars tanten med klåda i underlivet !! xD

2007-11-23 @ 23:11:25
URL: http://fiacarlen.bilddagboken.se/
Postat av: nikki

Haha,
Iknow XD

Haha

2007-11-24 @ 11:31:33
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0