Hallå varför kan inte ALLA kändisar ringa mej...=)

Hallå alla glada! =)

jag och Nikki ska försöka få tag på lite kändisar som kan sponsar mitt UF företag med reklam! haha JAG OCH NIKKI = BÄST

Idag har jag varit i skolan.. inte så jätte kul men jag har iaf vart där och gort lite nytta!

efter plugget tog jag och Nikki bussen till Donken satt där ett tag och sen gick vi tillbax till Elevhemmat.. dit kom MAria A med selen!!! SÅÅ MKT TACK!

Jag vill också ge tusen rosor till Magnus Karlsson mjölkproducent i Östervåla!
=) jag ska nämnligen få ha praktik hos han i en helvecka =) tack

HAHA.. nu sitter vi och letar praktik för veckorna 18-21 så är du kändis (viktigast)och låter oss rida extremt mycket och är i HÄSTBRANSCHEN (nästvikigast =P )

Nu ska jag göra lite annat för jag är lite så sammlad nu! jag är rätt splitrad vet inte varför men jag är på mitt speedade humör och då kan jag inte sitta still!!

PUSS TILL ALLA även sura Ante =P haha

CYA <3

Kommentarer
Postat av: Sophié

jag vill också ha praktik med er......

2007-11-20 @ 08:40:16
URL: http://soophiiie.blogg.se
Postat av: Frida

Du lär ju inte få problem med att kändisar ska kontakta dig, du känner ju hela kändissverige ;-)

Puss på dig sötis!

2007-11-20 @ 09:54:51
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0