HAHAHAHA!!!

Peter, Rickard och David avled ungefär runt samma tid.
De hamnade i himlen och vid pärleporten mötte Gud själv dem för ett möte.
Grabbarna skulle få varsitt fordon att röra sig med här upp i Himlen.
Fordonets klass skulle bero på hur mycket man hade varit otrogen mot sin fru.
David var stolt när han fick sin Ferrari Enzo, "Det var det tamej fan värt. Frugan va ju helt OK!"
Rickard tyckte inte det var så farligt med en BMW M3a heller; "det var ju en Pangbrud och denna hade jag aldrig haft råd med hemma .. "
Peter rullade omkring med sin Volvo V70; "Vafan jag har ju ett åk, och levde livet gjorde jag som fan.. ! "

En dag kommer Peter tillbaka till de andra alldeles förstörd;
"vad är det som hänt med dej nu då?"
"jag såg min fru, hon rullade omkring med en skateboard......"




En annan dag i Himmelen var Peter, Rickard och David på möte hos Gud igen.

"Ja, välkomna till mitt rike pojkar! Ni får göra vad ni vill. Allt här är ert att göra vad ni önskar med. Men vad ni än gör, gå inte på de rosa molnen. Förstår ni?"

"ööhh.. ja absolut! vi ska göra allt vi kan"


Sagt och gjort, de skulle absolut försöka!

En dag kommer Peter hem släpandes på en jävligt skabbig brud..
"okeejh? va fan har hänt...?"undrar David
"jag trampade på de rosa molnen" suckar Peter

dagen efter kommer Rickard hem med en snäppet värre brutta..
"men va faaan?" utbrister Peter
"mm,  trampade på ett rosa moln" fnyser Rickard

Den tredje dagen kommer David hem med den hetaste och sexigaste brud de sett, så jävla vacker; Pangbrud!!
"Men jääävlar. Hur har de här gått till? Hur lyckas grabben..? " Rickard och Peter är förånade
"Hon har trampat på rosa moln" svarar David.



Kommentarer
Postat av: Röv£n

haha....nej jg brukar inte dricka glögg innan december heller :) men jag blev as sugen på de när jag va och handlade och såg glöggen :) hehe... jag brukar säga inget julbord före julafton :).. äter inte ens julbord i skolan :):)
Pussen*****

2007-11-17 @ 18:55:25
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: hilda

ja verkligen vuxenpoäng tycker jag...hahaha,,roligt om david och pangbruden hehe

2007-11-17 @ 19:15:59
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Röv£n

HAHAHAHAHAHA..............skabb david med andra ord :).. pussen

2007-11-17 @ 21:16:19
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej! Jag hoppas i alla fall att hon inte valde klädrna själv, för då behöver hon hjälp. Hehe. Men det var säkert någon annan som klädde dem. Kul det där med din morbror :D

Vad härligt det låter, ångrar att jag inte valde någon roligare linje. Efter ett och ett halvt år på samhäll håller jag på att gå in i väggen. Så trist! Låter som du har hittat rätt i alla fall och det är ju fantastiskt! :D

Jag rider inte alla längre funderar på att börja nu efter jul igen, fast då blir det ridskola, hinner inte med egen även fast det är väldigt lockande. Hon är en storhäst på 1.65, helt underbar, saknar henne jätte mycket.

Ha det bra! Kram Sofia

2007-11-17 @ 21:59:01
URL: http://s0fiam.blogg.se
Postat av: Linda

Visst är dom bra ;) puss och kraam

2007-11-18 @ 19:11:02
URL: http://baralindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0