Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott allaihopa och att ni får en toppen söndag!

själv ska jag fortsätta att leta efter en mjölkgård jag kan ha praktik på! men jag har en liten ide! jag försöker få MTs familj För då kan jag ju jobba Sivra i en vecka så att hovslagaren kan komma dit och broddsko henne! =) 

HAHA det vore himla kul faktiskt!

För mjölka kan jag ju så ja, jag tycker inte det ska vara några problem! eller?!

igår ringde jag en del telefon samtal..

På seglinge had stoet redan börjat ridas in av en medryttare, men hon hade en egen häst hon ville ha inriden... hon skule tänka på saken! =)

jag ringde till Huddunge Prästgård och frågade om jag kunde få ha kossvecka där och det kunde jag få mer än gärna om det inte vore för att han slutat med kor för 3årsedan! :P

Jag ringde Lina om tvålarna och åkte till hummelsta och lämnade dem till Madde och Angelica också!


Men jag glömde Stina om selen och Kiki om Duell.. hm.. får se om jag gör det idag istället...




hahah jag tittar i Börjes kattalogen... skulle vilja för nya min ridutrustning.. Skickade ett smsm till Frida som bor i Viken och undrarde om hon hade långt dit.. haha fick svar av henne att så där jätte långt är det ju inte bara en 30mil =) så jag svarade igen att om hon hade vägarna för bi kunde hon ju plocka upp mej i heby! haha

För er som inte vet är det väl 30 mil från Heby till Viken och från Viken till Börjes var det ju också 30 mil.. så om frida skulle plocka upp mej skulle resan bli 150mil tur och retur... haha en liten road tripp... =)

Nej jag tror det lutar åt att skriva en önske lista åt tomten på Börjes i Tingsryd!




Kommentarer
Postat av: Frida

tror att det är närmare 55 mil från Heby... Men visst ska vi väl ta en roadtrip dit ;P

2007-11-18 @ 11:19:43
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Sara

Tjohoo!
Hoppas allt är bra med dig!
HALLÅ!!?! Va du i Hummelsta i lördags utan att hälsa på mig??! Nu blir jag nästan lite putt ;)
Jag kommer inte till elevhemmet ikväll..
Syns i morgon!
Puss

2007-11-18 @ 15:16:54
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: Röv£n

Jätte tråkigt, men drömmar är inte försent att förverkliga.Jag vill också bo på en gård och ha massa djur och den drömmen ska bara gå i uppfyllelse och ingen ska få förstöra den... Pussen***

2007-11-18 @ 18:25:17
URL: http://hstromback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0