Godmorgon världen!

kanske inte så mkt godmorgon, men jag skulle vilja säga det till en del människor!

idag har det varit en dag.. vet inte riktigt vart jag ska börja, men Jag har varit på globen och det var helt kul faktiskt! =) Jag och Nikki hade lätt bästa platserna, rad 8 sektion A på kortsidan... helt bra!

Har ju stalltjänst jag är riktigt nöjd med min insatts.. önskar er andra att också kunna säga så...
Elin har lämnat oss idag.. kanske lika bra efter som att hon mår dåligt, men jag kan inte förstå varför och för det bör du verkligen inte lacka på mej eller någon annan!!! om du mår dåligt som du sagt borde du verkligen inte ens haft stallvecka nu! det gör det bara värre för dej och det sliter på dina vänner.. och att andra som vill stötta dej är himla bra för ingen förtjänar att mådåligt lka så för tjänar ingen att bli "på hoppad" av andra som inte vet ett skit av vad dem snackar om!!

ett råd bara! vänner behöver inte finnas för alltid och VÄNNER ÄR TILL FÖR ATT DELA BÅDE GLÄDJE OCH SORG inte bara finnas där när det är nått som tynger en!!!

delad glädje dubbel glädje delad sorg hälften sorg! INTE DELAD SORG och lämna över det på den andra!

JAG STÅR FÖR ALLT VAD JAG SÄGER OCH TYCKER!!!

MAN SKA INTE YTTRA SEJ OM NÅTT MAN INTE KAN YTTRA SEJ OM!

HA  EN BRA KVÄLL MINA VÄNNER, imorgon ska Tulle-Tuss få en ny vän på lösdriften!   =)

Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack Miccis :)
Jag bryr mig inte heller, asså folk får gärna säga vad de tycker men det rör mig inte i ryggen!

2007-11-30 @ 21:30:07
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Röv£n

nej men de har jag inte sagt att ni behöver vara heller! men de blir så mkt skitsnack och de e de jag inte orkar me! om du förstår! jag hamnar jämt emellan allt och de har jag alltid gjort!!
och just för tillfället orkar inte mitt psyke med det! ha en bra helg. kram

2007-11-30 @ 21:40:22
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Elin

Jag tycker inte du ska skriva om mig i din blogg så där för jag kanske inte vill att alla ska läsa hur dåligt jag mår och hur dålig jag är..

2007-12-01 @ 15:22:31
URL: http://pluttilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0