borrlövsta tur och retur =)

Godkväll!!

Idag åkte jag hem till Runa och Micke med min pyssling Wilda, wilda har blivit så stor hon är hela 3månader nu!

Runa har köpt ett två årigt sto som jag var och tittade på mkt fin faktiskt! hon hade även lille hades kvar hennes haflinger! =) haha världens små charmtroll löshoppade dem och vilma (stot) vart longerad också..

dem bodde jätte fint!, kan ju beräta att jag kommer flytta in hos dem =P haha Hon har stall, ridhus och ska bygga lösdrift samt så har hon fina hagar och allt detta inom syn håll från köket! Gasch kan man ha det bättre?!

jag funderar starkt på att ställa dit Tulle så fort dem har fått iordning med lösdrift.. och nu i veckan ska hon även åka och hämta en 3,5 åring och en 4,5 åring ett sto med hopp ämne 4år och en valack med dressyr stam, båda är fullt stammade och mycket fina för ett kanon pris så går dem igenom beskitningen så kommer dem att flyta hem till henne och då kommer jag definetivft att bo hemma hos dem =)

Godnatt alla glada för nu ska jag gå och sova! och drömma om en egen unghäst som jag kan vinna OS med! =)

haha

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Therese

runa och micke, dom bor ju på camillas gammla gård, med ridhuset:P min kompis bor mittemot:D

2007-11-25 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0