åter hemma igen!

Så skönt at det går så bra på stalltjänsten, allt är så possitivt! =)

Idag har jag kommit fram til att jag och Nikki ska ha JST-elever i vårat stall som ska få kratta och hämta sopor och sånt som dem är bra på ! haha

Var i stallet hela dagen idag =) fick så mycket gjort på så kort tid! duktiga vi!

ojoj, höll på att krocka idag också.. Det var den andra bilen som skulle släppa förbi mej, men jag stog på bromsen och åkte rätt ut i vägen, snorhalt är det över allt! men som tur var kunde bilen köra lite fortare och köra förbi mej.. hm, det har varit typ 10 minusgrader hela dagen! Mkt. kläder på =)

Det var inte så tungt att kliva upp imorse, igår kväll när jag gick och la mej var det så kallt att jag kände för att slita ner elementet och ha det i sängen.. så jag kom på den smarta iden att möblera om, trött som jag var drog jag bort skrivbordet och fotöljen för att kunna få fram sängen till elementet.. haha då kom Nikki och banka på dörren och undrade vad fan jag höll på med.. hahha det slutade med att hon låg på min säng medans jag drog runt möblerna.. haha pratade med T. i telefonen också. himla underlig person det! haha kameran åkte fram och garderoben fick visa vad den stog för med pappas longkalsonger! =) haha ojoj ibland är det farligt att vara övertrött!

nu sitter Nikki och lägger ut lite klipp på youtube.. som jag har filmat när hon rider Hedera, en skolhäst..

kolla in på hennes blogg.. www.nikkiliito.blogg.se

haha funderar på att ta Sophiés lista på blondintestet.. hahah vågar man??!!

Nej nu ska jag gå och duscha och sen äta och se bonde sökerfru! =)

Wohow! =) PUSSAR PÅ ER ! <3


Kommentarer
Postat av: Nikki

Haha, Jag gillar våra mupp kvällar XD haha

Du är min bästa vän Miccis, bara för du vill att jag sak ramla av XD Hahaha

2007-11-28 @ 17:58:40
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0