Tisadag kväll i Maråker

Hahaha.. vad gör man i Maråker en Tisdag kväll om inte åker ut på sjön och åker båt i vågorna med
världens sjönaste människor..
Ida så klart också Eliasson och Patrik Ekengren (Idas dryga bror!!! fast han har sin charm han med...)
Vi åkte föe åkandets skull.. jätte kul och blött...
sen lärde jag ju å gå helt själv från eliassons hus efter som att han frös.. haha tänk om jag blivit överfallen..

Ida och jag har till en början börjat springa, men det kommer nog ta ett tag efter som att hon smsar dygnetrunt varje sekund... men men det är ju rätt skönt för då slipper man ju det jobbiga.... *att springa*

på torsdag lär vi se på film hos eliassons med Ante.. hoppas det blir *livet enligt Rosa.*


Kommentarer
Postat av: Nikki

Åh, älska Rosa :D haha as bra flim ;)

2007-06-27 @ 07:06:45
Postat av: Ida Ekengren

haha,ja de var kul igår:P Jag smsar inte hela tiden:P Du kan ju höra av dej när vi ska börja springa ,men vi var ju ute igår:) Kram på min Miccis

2007-06-27 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0