onsdag natt ;p

IDA SNART ÄR SOC UTE EFTER DEJ!!!!

Jaa... jag har ju som sagt väntat på ida hela kvällen... vart kan hon vara, och när hennes mamma ringer mej flera gånger om och frågar var hon är blir man lite orolig..

kvällen började med en promenad som jag skulle gått med ida, men då sa hon att hon skulle till sin mormor och till familjen hade hon skrivit en lapp "är ute och går med mia (grannen) och till sin farmor hade hon sagt att hon skulle... ja jag mins inte men nått hade hon sagt!

och borta var hon!!! moppen och cykeln var hemma och man tar sej inte så långt bort från maråker till fots..
då var frågan vem har hon åkt här i från med??? jaa många förslag var det!,
jag och Patrik x2 letade i alla tänkbara ställen i byn men ingen ida!
föräldrarna och farmorn tog varsin bil och skulle åka in mot Ljusne och Stan för att leta... jaa nånstans...

När jag och Patrikarna letat klart i byn var vi på väg mot bilen när "PUCKO" åker för bi med Ida i framsätet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varför svarar inte ung rackarn i telefonen när man ringer???!!!!!
 "jag hade den inte med mej"
 men det vet vi att hon måste haft för det var upptaget i bland när vi ringde och annars gick det fram till telesvar!!!!

STACKARS IDA!!!!!!!!!!!!!! UTEGÅNGS FÖRBUD I ALL FRAMTID!!!!!!!!!!!!! ********** du borde få fot bojja lr vad det heter då kan du va med mej!   :P


men men skönt att du nu är du hittad och så farligt var det ju inte... jag fick ju åka moppe   :D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Ida Ekengren

De var kul de:P Nu är de ja som sitter å väntar på dej så ja hoppas du kommer snart:P Kram på dej

2007-06-28 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0