Ny blogg..

Hejsan!
Nu har jag också försökt att förstå mej på det hära så att jag ska kunna hålla er och kanske mej själv uppdaterad om vad som händer nu när jag är isolerad här i underbara Maråker.. ;P

igår kom jag tillbaka efter att ha varit och firat midsommar i östhammar/öregund med världens bästa människor nämnligen MINA kompisar!!!!
jag åkte upp med Nikkis mamma och kompis för att få upp sladden (special fly) en tre åig valack e. Dunder fly om jag minns rätt.. han är här hos mej på inridning under sommaren..

När vi kom fram släppte vi ut han tillsammans med valeckerna och tulle (1årig hingst) allt gick kanon bra... :D
sen när vi fickat och Susanna (ägaren) sagt hejdå till sin lilla sladdeman rullade deras bil tillbaka hem mot sthlm igen...  Jag gick över till fam. Ekengren där var även patrik Eliasson vi tog annikas bil och åkte till Donken i Söderhamn sen när vi kom tillbax titta vi på film... fast jag och patrik och patrik gick tidigare till herrgårn för att fodra kvälls mat åt hästarna och leka lite med fyrhjulingen ;P
Sen var det en lång natts sömn som väntade då jag inte sovit på ett och ett halvft dygn!!
sov till halv elva idag.. :D

image1

Sladden som liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0