Vecka 29

Vilken vecka.. jag har vänt upp och ner på hela Maråker tror jag... skulle inte orka om det inte vore för att NI fanns här!!!

Har flyttat hem till Ida och har "ledigt" den här veckan.. Sladden går kvar hos MT för tillfället...

Mamma och familjen har varit på Åland så dem har man ju bara kunnat tala med i telefonen...

Var hos läkaren i Måndags!!!! Ny röntgen och eventuellt öppning.. igen :( ORKAR INTE MER!!!!

Men i övrigt har veckan varit bra jag har fått umgås med dem jag tycker om och har badat och åkt båt i havet!! :D:D

*FATTA ATT JAG VILL HA DEJ!!!* och jobbet kvar så att jag får vara kvar i Maråker sommaren ut!

Men jag ska försöka reda ut det här!!! PUSSHEJ till alla ni som bryr er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0