Tosdag

Rätt så trött!!!!!!!!

gick och skulle lägga mej vi halv ett ungefär, men då fick jag mintelefon att fungera :D så jag skicka sms till bröderna Eliasson och det slutade med att jag tillbirngade natten hemma hos dem! vi spelade kort, kolla på film och snackade en massa skit! ;P dem är SÅÅÅ ROLIGA! :D

sen var det bara upp och jobba..
men det jobbiga är att komma igång men om man gör nått hela tiden så funkar det men så fort man satt sej så tar det imot att börja jobba igen! :S

har satt Delton för vagn idag! gick hur bra som hellst bara 2år.. :D

men nu sk ajag nog fortsätta jobba...
ikväll ska jag till Söderhamn och ta mej till Berget! hoppas grabbarna ska med..

ha en fortsatt bra dag allihoppa!! :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0