Torsdag och öm i helakroppen

AJAJAJ!! rammlat av idag igen! man börjar känna av att man lever ;P

Igår åkte familjen steen iväg på en hemlig roadtripp... SUCK** hatar sånna.. väntade på en vagn som skulle kommit in vid 17 men den kom in kl 21.45... SUCK för turister!!!
MEn som tur är har jag ju mina favoriter :D ANTE, PUTTE och EKEN :D som offrade sin kväll och satt ute med mej och myggen för at vänta på turisterna.. när dem väl komin så kommer familjen steen hem med en fyrbent vän som MT införskaffat.. en om plasserad schäffer tik på 4år! kul för henne nu har hon nått att syssla med :S

Jag gick till eliasson och var där med Ante för Patrik åkte hem till eken och skulle komma tiollbaka med Ida.. men men dem roade sig själva och kom tillbaka vid tolv så jag gick hem till herrgårn och sov dåja!

MEN MEN nu ska jag Ida Ante och Björn åka in till Berget :D Putte skulle ockdå dit med Robin så man lär väll se dem där :D

TÄNKER PÅ DEJ SARA!! <3 HOPPAS DU HAR DET BRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0