Onsdag

JAHA.. då var det Onsdag igen... somnade rätt tidigt igår.. gick och la mej efter lilla kvällspromenaden med Patrik genombyn.. och somnade efter att ha fått hans sms.. :D

Vaknade med typ nackspärr ajaj.. måste sträkt mig efter vurpan med hästen igår!
Åt frukost
gick ut
gjorde iordning en vagn som skulle ut
släppte ut bibban och tintin
fixade "kalasvagnen" med Patrik ekengrens hjälp men hitade ingen skiffnykel som passade, så vi lärde åka till Eliassons där Ante höll på att fixa nått med deras 4hjuling.. lånade en skiffnyckel och fixade klart vagnen
tog in sivra
brstade och flätade henne in för dagens tur!
körde henne runt Aldersjön med en grupp människor.. och Patrik ekengren
kom till baka vid 14tiden
gav Tulle och Bibban Frukost för det hade ingen annan gjort... :(
Pratade med Patrik Eliasson som vart ute på havet ;P
Åt lunch
mockade istallet
Ida kom :D
tog i nspånbalarna från lastbilen
Tog ner hagen utanför stenstallet så att det ska se hyffsat snyggt ut!
Pratade med ida
Diana kom tillbaka från sin 3dagars
tog in Bibban och tintin
gav dem mat
gick in
satte mig här
nu ska jag gå och duscha
AJAJAJ
jag har ont i huvudet och i nacken!

Vill vara med Patrik Eliasson i kväll.....

ska gå och hejja på Ante sen tänkte jag kanske kolla på film med han och Ida. :D

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0