Måndag em!

har varit ute och ridit sladden :D träffade Eliassons mamma.. hon är så snäll!! :D stog med Linda nere vid hagarna och gav hästarna morötter! :D sånt gillar vi!!! hon har tydligen tävlat i hoppning på tidiga dar men slutat efter en avrammling.. SYND hoppas det aldrig händer mig och iingen annan heller för den delen! olyckor är aldrig kul!

Åt lunch.. kött och potatis precis som det ska va! efte lunch gjorde vi hage i Svansjön.. tungt och inte så kul!! men efer många sura miner vart det en hage.. inte så stor men den duger!

När vi kom hem fortsatte jag och Patrik att arbeta och MT gick in! Jag gick till stallet tog in Tulle och mockade å gjorde fint i stallet!! med idas sällskap! , Ida är den finaste människa som går i ett par skor ska ni veta!

sen gick jag och duschade.. och nu sitter jag här och skriver helt själv i väntan på att nån söt person vill vara med mej... Ante är i Gävle med Björn Ida är hos tante och Putte är hos Niklas i Ljusne.. :(
Sitter här och skriver medans fam. Steen sitter som vanligt framför tvn....

hoppas ni har det lite roligare!

Men snart komer nog allihoppa hem och vill vara med mej ;P haha

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0