Måndag 9/7 2007

Hej alla glada!!!
vaknade halv 7 i morse av att Ing-Marie kom och väkte mig för att skarav och Rolling var på rymmen... men när vi kom ut sp hade Marie (deras garnne9 fångat in dem och ställt in dem i stallet.. tur att dem inte är benägna att springa ifrån gården...
 sen var det bar in och klä på sig för att gå ut till stallet och jobba igen, det är så mysigt att komma till ett stall fyllt med hästar!Bibban och fölet, diana och nu skarva och rolling!... dem fick mat och vatten Dianas sele blev smord och Dagboken uppdaerad från helgen!

Igår var jag med Eliasson.. dumma er ni är ju så sur ;P men jag tycker om er än då!
vi kollade på film och gick till Ekengren en sväng.. :Dkul å se dig igen Ida.. fast det var ju bara några dagar sen men endå! Å ante du fick ju ingen "hejdå kram" haha du får nog den idag i stället! ;P

Idag har jag lite saker att ut rätta

*Skicka i väg en vagn
*Uppdaera sladden blogg
*Träna lite hästar åt MT
*mobba patrik ekengren
*Rida Sladden :D han e så duktig!!!
*vara med Patrik Eliasson, om han vill...

men nu måste jag ut och börja jobba...
ha en bra dag PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0