Lördag!

oj oj.. ko hem vid typ 3.. TACK ante för att du pratade med mej när jag körde hem.. hade nog sommnat annars..
somnade direkt när jag la mej ner.. (sov i mammas och pappas säng  ;P för dem e i stugan! )

Vaknade klockan 12.. så skönt det var som om klockan var 8 på morgonen... men men npndag ska man ju få sova ut! pratade med Ante och Patrik sen tog pengarna slut så då var det bara att kliva upp och duscha så man kunde åka in till heby och köpa på fyllning och 1l jordgubbar! har aöldrig legat i sängen till 13 nångång men nu vet jag hur det är...

Jag är såååå ensam! kan inte nån komma och håll amej sällskap??!!!! sitter här iu skogen helt själv...

Nu ska jag tvätta sen titta på tv och äta jordgubbar och glass tills jag sommnat för natten.. och imorgon ska jag träffa min underbara familj... ojoj vad säger jag dte har nog aldrig inträffat för.. men jag har faktiskt saknat dem!

sen ska jag åka till baka till MAråker! :D

ha det toppen bra allihopa!

PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: turken med STOR KUK

Sexig turk kuk ;)

2007-07-08 @ 17:54:02
Postat av: Miccis

Hej på dej Ante!!!!
har du inget bättre att skriva så får du ingen "hejdå" kram!!!!!
PUSSHEJ! ditt jävla sendrag! ;P

2007-07-09 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0