Lördag

Igår var jag ida björn ante och nån patrik på bergviksmarknaden, åkt lite karusell och såg lite folk.. kul kul!
stackars björn han hinner inte sova mkt han.. jobbar jobbar och jobbar sen är han med oss till sen natt eller tidig morgon eller hur man niu ska se det!!!!

Idag har jag ridit med ida och sofia :D  sladden är sååååå duktig nu!! wohoow!!!

idag är det näst sista dagen i Maråker * snft snyft!! *
men det ska bli skönt att få komma hem till "vardagen" igen! fast jag lovar jag kommer till bax till Maråker!!!!!!

*SARA VAD GÖR DU ???? SAKNAR DEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men snart flyttar vi ju in på elevhemmet igen, synd bara att vi inte kommer dela säng längre..... ;P

ha en bra dag! puss puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! hoppas allt är bra med dig och alla andra:) saknar dig!! puss Elin

2007-07-30 @ 19:43:55
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: MICCIS

hej!! kul att du hör av dej! jag mår prima saknar maråkersborna bara annars är det okej! nu är det 19dadgar kvar till skolan :D:D kul tycker jag
kram till dej

2007-08-01 @ 12:17:01
Postat av: Elin

Jaa de ska bli jättekul att träffa alla igen,speciellt vissa:)puss

2007-08-01 @ 18:22:45
URL: http://pluttilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0