LÖRDAG OCH SÖNDAG

Börjar med Lördagen.. Jag kom in rätt så sent.. eller tidigt.. beroende på var man drar gränsen natt och morgon.. klockan var iaf. efter 3 som jag fick sällskap hem från Ante till Herrgårn, vi hade tittat på film, men som dem som känner mej vetom är jag inte mkt att titta på film med för jag bara sommnar!!!! ;P stackars Ante gjorde nog allt för att hålla mej vaken... Vi såg iaf. "en natt på museumet" och av det lilla jag såg så var den rätt så kul!

gick upp vid 8tiden då jag fick träffa Martin (MTS kille.. haha fast dem e inte tillsammans) sen gick jag ut tillstallet och gjorde mitt jobb... när jag körde Paulina med storvagn åkte familjen Steen bort så jag vart ensam men som tur är har jag ju IDA <3 vi red och gav dem mat... sen tog jag en rast och åkte moppe med henne till hennes mormor!!! Ida den idioten nitade längs landsvägen för en död orm.. hon var ju bara tvungen att plocka med den så den fick åka moppe med oss.. haha

sen skulle jag Ida Putte och eken ckla och bada... och på vägen dit hade vi i hjäl en huggorm....  USCH men det var ju bra föör jag vill utrota dem!
'
menmen när vi kom fram till kalvskär var det inte så varmt längre och havet såg rätt så kallt ut.. vi gjorde några tappra försök att få i varandra men alla cyklade hem torra!!!

efter cykelturen åkte jag och ida till ljusne och åt kebab pizza för att sen åka till stugsund och vara barnvakt! åkte där ifrån vid halv 4 i morse... så vi åkte direkt till Idas säng och sov till försty 7 då putte och eken kom in och frågade om vi ville med ut på sjön och fiska men vi sov hellre en sund till... somnade om och sov till tio!!! :D såskönt! då kom grabbarna hem med hur mkt abborre som hellst och en gädda.. usch tycker jag men mamma hade avgudat dem!

Saknar faktiskt min "sms kompis" på kvällarna... kan han inte fylla på sin mobil!!!!!

men men efter att ha ståtto ch glott på dem ÄCKLIGA fiskarna varit och gett Ante en hejdå kram skjutasde Anders mej till Tåget i Söderhamn... haha blåsta konduktör.. åkte utan biljett hela vägen till Uppsala!
nu är jag hemma och brorsan firar sin 6årsdag!!!!

grattis till han!

hoppas jag får ett sms snart! <3 pusspuss till alla er !

jag kommer tillbaka imorn! PUSSHEJ  TILL MARÅKARNA

Kommentarer
Postat av: Ida

Miccis,fan vad ja saknar dej.. å allt blir bra när du kommer hit igen... Kram på min Miccis

2007-07-15 @ 19:41:48
Postat av: Miccis

JAG ÄLSKAR DEJ IDA!!! Tack för att jag har dej nu.. det behövs verkligen!! kanske vi kan åka till granngården imorgon??!!
ringer dej lite senare!
pusshej!

2007-07-15 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0