Fredag!

Haha var på Berget i går kväll och såg Jessica andersson m.fl. rätt mysigt med folkfest! åkte dit med min favorit Ida och MT men det var ju fullt med folk där.. bla. en kille som sjöng på scenen som såg välldans kram go ut! ;P så vi skulle få i hop han med MT , Sofia och hennes kompisar fick i uppdrag att få hans nr och autograf.. problemetr var bara att dem inte sett han så dem fick en impel personbeskrivning av han och ett pappaer och en penna!!!!
"Leta efter en kile med mörkt hår och randig tröja" haha vem har inte det!!! men dem kom tillbax med en Autograf och en penna fats från en Andreas och med ett hemnr  från söderham och det var inte den vi menade.. PINSAMT!
Stackars killen som blev tillfrågad.. tänker själva det kommer fram en 12 årig tjej med papper och penna utan anledning och säger kan jag få ditt nummer och autograf!!!! hahaha

efter Berget var jag med Patrik vilket hela byn vet om... :S men har man inget bättre för sej så visst!!!!
Var med dem till typ 4tiden på morhgonen så när jag kom tillbax till Herrgårnb för att smita in och lägga mej var det låst!!!! fick ringa MT och be hon låsa upp... haha

PÅ morgonen sen släppte jag ut en vagn och det var en tjej som blev runt guidad på gården för hon ska vara på arbetsprov hos oss i några veckor..!!!

sen red jag sladden pga vila i helgen efter som jag åker hem! gick kanon bra var ute en krtis med Sivra och han det var första gången han tog stadigt stöd på bettet och gick på tygeln!!! :D:D:D

Sen kom det jobbiga.. att säga hejdå till alla det var ju som om man aldrig mer skulle träffas... fats jag bara ska vara borta lite mer än 1½ dygn!!! sa hej då till Patrik och skulle gört till Ante med men den jävla sur ungen
RÅ DISSADE!!!! tack för den! men du får din hejdå kram när jag kommer tillbax  ;P

Tog 15.24 tåget från Söderhamn sov hela vägen så det gick ju rätt fort!
framme i uppsala kl 17 och bussen hem gick inte förens 18.35 sen kom BrittMarie och hämta mej i Heby 19.35
TUSEN TACK för det annars hade jag fått gått! sen gjorde jag mej iordning fort som attan och åkte till sara för vi skulle åka till Power meet!!! :D:D det var skit kuul!!! träffa polarna framför allt Sara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0