Vuxen poäng =)

wohow.. idag har jag och Nikki samlat så sjukt mycket vuxenpoäng! behöver nog leka lite nu för att koma i balans igen =P

Först städade jag och mamma ur bilen medans Nikki lekte med Gabriell (cornelius =)) men sen kom nikki och gabriell också ut och städade.. nu vart bilen så där röd som den ska vara! haha

Nikki och jag gasade mot Sala och bilprovningen där den skulle bisiktigast... det gick trots allt bra =)

några anmärkningar, så jag och Nikki strde ratten mot  Heby och Olssons bil och moror! vigick in där och såg lite söta ut.... haha det verkade ju funka iaf. han vara rätt hyglig och gav oss ett bra pris så att imorgon klockan 8 ska den in på verkstaden! :) inte nog med att vi samlat poäng på bilprovningen och på verkstan vi har också varit på Banken och gjort några ärenden! =)

för att skärpa till oss lite så har vi snott varsin lambi på Åkrahallen i Sala! =) hahahah
och jag har precis brotats med johannes =)

Nu ska jag lära mej klippa lite filmer så att det kan komma lite filmer på bloggen =)

Puss hej!


ett extra Puss till ALLA I MARÅKER! <3


Kommentarer
Postat av: Nikki

Ja usch så vuxna vi blivit XD Vi måste nog ut och busa lite sen!

JAg och Cornelius har ju även fixat med datoren så där fick även han vuxen poäng :D

2007-12-04 @ 15:42:06
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Nikki

Ja usch så vuxna vi blivit XD Vi måste nog ut och busa lite sen!

JAg och Cornelius har ju även fixat med datoren så där fick även han vuxen poäng :D

2007-12-04 @ 15:42:13
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Alex

Jaa, jag gillar att sticka ;) man känner sig så himla händig då.
Där har ju jag en vuxenpoäng, eller tantpoäng kanske.
kram

2007-12-04 @ 18:23:57
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0