TRÖTT

Ja då var man hemma igen efter kvälls passet!

mjölkade med en tjej Hanna hon är helt OK ingen man skulle umgås med liksom men det funkar att jobba ihop!
det roliga är att jag stört mej lite på att hon har hästar och henne oseriösa snack... mm. mm.

Och i oktober var ju jag med och red bruksridnings dm och då var där en tjej som red en ful travare.. ja jag pratade då illa om henne innan jag en visste vem det var! och idag kläcker hon ur sej att hon har en såå fin travare som alla tror är typ halvblod! ??? haha och hon sa även att han var så välriden och duktig..

det vi kom fram till var iaf att det var hon och den där " fina" travaren som var med på DMet..

ska upp tidigt imorron med... så nu har jag tvingat pappa att fixa motorvärmaren! =D

när jag pratat färdigtmed puttefnaskska jag sova!!!


har även kollat med Runa om stall plats och med kliniken om kastration!



NEJ GODNATT!

puss på alla , även Ante som loggade ut från msn utan att säga hej då!



ÖNSKAR ALLT KUNDE BLI SOM I BÖRJAN AV SOMMAREN!


Saknar din ärvaro!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0