Trött efter gårdagens Krogenrunda =D=D

HAHHAA

Hallå!

ja, igår fick jag för mej att göra ett ryck klockan 18.40 haha det var ju Onsadag och jag låg hemma och döade i mamma och pappas säng! Neej på Onsdagar ska man ha KUL! så jag tog mej in till stan (tackvare Sophié) med bussen och Sara mötte upp mej med bilen, vi hämtade Sophié och sen vart det bonde påp elevhemet, sista avsnitet *snyft* haha

hm, sen vart det lite brottom , jag och sara stog i bredd vidspegeln och sminkade oss och pratade på SÅ HÄRLIGT!
haha sophié sprang i kring och skyndade på oss, till slut så var vi på fötter och på väg ner till Stan mot people! haha vi drack såndära ozuo eller vad det hette, haha iaf. det som jag och Sara mådde mindre bra av på somaravslutningen, hahahaha men jag hm, var nog den enda som drack det frivilligt! haha typ som lackis shots ju! =D

haha på People så var det massa folk! =D
Ted, Eric H, Erik K, Jocke, Victor, Krantz, Micke, Tobbe, jag, Sophié och Sara! ♥♥♥♥
HAHA! Jag och sophié ägde lätt dansgolvet med alla nördar, haha och de blåsta grabsen mitt i mot baren! haha

oja, jag och sophie flörtade till oss varsin xcider av några som stog mitt emot oss, hahaha
sen frågade han vart vi bodde, sophie sa att hon bor i Kåbo, han ba, jaha själv eller nej med min fästman, jag är förlovad! hahahah grabben trodde han skulle få nåt, haha suckers! han vart så knäckt stackarn!

haha sen var Åsa där också, en tönt från Tiunda! =O haha nu för tin komer vist alla in på krogen! =/
till och med Sandra Vaccin =/ usch!

HAHA! det var krogen till typ halv 2 för då var det några ivårat gäng som började svajja lite smått, haha så det vart MAX och där var det däck paus för vissa, haha

Fick in Eric och Erik och Sophie i hamnsteds bil som han syrra körde, haha medans jag sara och ted gick tillbaka till elevhemmet!

det är så skönt att gå på natten, jag skulle kunna gå i evigheter, det är tyst och skönt, och man blir liksom inte trött! jag skulle kunna springa ett maratonlopp typ! konstigt!

Somnade med det samma i min säng, och vaknade imorse av att sara bankade på dörre och frågade om jag var körduglig! =/ haha jag skulle säga ja jag tror det, men fick inte fram nån röst! haha den tappade jag igår, =P haha så jag reste mej för att säga att jag kunde köra och isama veva som jag reser mej mot dörren inser jag att jag ska INTE köra bil nu! hahaha så kan det vara!

ted körde iaf till ksolan och tim hem! jag hade fått för mej att allt började klockan 10 men när jag traskade in kvart över nio så insåg jag att jag kom in när typ llt var slut! =/ så jag sa hej då till

fiia, anneliie och angelica för nå fler hitade jag inte på från min klass!
efter som att jag missade våran avslutning gick jag på 3ornas! =D det var kul! jag älskar verkligen när lärarna bjuder på sej! det blir så mkt roligare när det är dem som gör det! hahaha

helt kul var det iaf! =D=D

sara den söta skjutsade mej till ultuna där det var kaos så jag sprang in drog på mej mina arbetskläder och sprang med prover, hämtade vaccin tog 2blodprover, och la ett flexbandage med skena på ett sto som haft av tåsenan! AJAJ!

fick en pratstund med Carro och Fia och Ulrica och Owe, helt kul! saknar att vara liten och springa där!

kanske ska börja rida Carros häst också.. hm får se vad tiden räcker till!

mm.. Jag ska lägga upp lite bilder från igår tror jag, beroende på vad det vart för vimmel bilder! =/

nu ska jag äta mitt första mål mat! =D=D

PUSSAR ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sophié

de va sjukt kul :D hahaha

2007-12-20 @ 21:27:46
URL: http://soophiiie.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!
Puss

2007-12-20 @ 21:31:52
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0