Tråkig dag!

Lista från någons blogg..


1. Hur gammal är du om fem år?
23, Gasch vad gammalt!!!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma, och lillebror

3. Hur lång är du?
174 cm

4. Var bor du?
Heby, samt Uppsala

5. Vem ringde du senast?
Anders i Morgongåva

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Wohow, Jag har sett kallingar med snoppficka. XD
från Nikki

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringer oftast

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta sen 89.12.31

10. När såg du senast din mamma?
för en hundradels sekund sen, hon bakar och jag tittar på!

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
10.30

13. Vilken är din favoritjulsång?
ALLA!!

14. Vilken är din favoritplats?
Stallet, Maråker, hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?
Operationsbordet

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppnings vis är jag och Nikki i fullgång med vårat stall och har några anställda och massa fina hästar!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Vet inte, men något måste det vara efter som att jag är sjukt rädd för att vara ensam när det är mörkt!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Nikkis, SMS

19. Hur stor är din säng?
90.. vill ha en stor säng!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på hellst bara trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
MÅNGA!

23. Hur många landskap har du bott i?
landskap??haha beror på om Västerås, Fjärdhundra, Heby samt Örsundsbror ligger i olika..

24. Vilka städer har du bott i?
Städer.. haha snarare hålor! Kärrbo (v.ås) kyrkängen (fjärdhundra) Örsundsbro x2 och Heby

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren, annars  strumpor i skorna!

26. Är du social?
Ja, det tror jag verkligen att jag är!

27. Vilken är din favoritglass?
Sorbe Mango annars Vaniljglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Coctailfrukt eller Aprikoshalvor med glass / grädde

29. Tycker du om kinamat?
NEJ! SVENSKT SKA DET VARA

30. Tycker du om kaffe?
O ja svart ska det vara!

31. Vad dricker du till frukost?
Ijuice, oboy eller te

32. Sover du på någon särskild sida?
oftast på Mage annars beror det på..

33. Kan du spela poker?
Ja om nån förklarar

34. Tycker du om att mysa/kela?
O ja

35. Är du en beroendemänniska?
Japp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nja.. nån finns det men inte som jag känner!

37. Vill du ha barn?
Nej inte nu iaf! men man vet aldrig!

38. Kan du några andra språk än svenska?
nja kan några ord och göra mej förstådd på Engelska och Franska men det finns inte mkt Franska kvar sen grabbarna flyttade hem!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej, men många besök till akuten har det blivit

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet i Maråker annars bassängen!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Oj, svår fråga.. det som behövs förstunden..

42. Äger du dyrbara smycken?
nja det beror på.. jag tappar alltid bort allt sånt, men visst har jag smycken som betyder massor!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Greys anathomy, och BONDE SÖKER FRU!

44. Kan du rulla med tungan?
JAPP!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Kalle Granlund i Maråker

46. Sover du med gosedjur?
NEJ!

47. Vad har du för ringsignal?
haha en jätte söt pojke som säger:
"pappa, jag slog i hjäl en geting, med hammaren på motorhuven, jag träffade inte direkt, men efter ett tag!"
med världens härligaste dialekt

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
JAA

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobil omd en är röd?? den är typ brand, rost röd.. Annars mammas tröja!

50. Flirtar du mycket?
Nej, definitivt för lite!

51. Kan du byta olja på bilen?
Japp till och med ladda batteriet på traktorn :) haha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej aldrig, även om man kanske bore fått det mer än en gång!

53. Vem saknar du mest?
jaa om jag kunde ersänna det! vill hellst glömma men ändå inte!

54. Läser du dagstidningen?
ja om jag får tillfälle till det!

55. Var vill du vara nu?
i Maråker, med ------

56. Dansar du i bilen?
HAHA oja!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vägbeskrivning till Praktiken

59. Var gick du i grundskolan?
Örsundsbro och Tiunda

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Inte Cecilia Ros iaf! hm.. det var deffinitivt Rolf Swhan på Örsundsbro skolan tills jag börja 7:an och fick byta skola.. hmm. hade typ ingen! gympa läraren kanske då, Ann-Katrin

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
oj typ en sommar! Älskar att tälta!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Gubben på värkstaden som lånade ut sin bil till mej! :)

63. Vem är du mest irriterad på just nu??
Jaa, det måste vara alla som lägger sej i utan anledning utan att veta vad de snackar om!

64. Vad längtar du till?
Snö och åka snowboard =) och att RIDA jag vill det nu!

65. Din störta önskning?
Att kunna uppfylla ALLA mina drömmar!



PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig helg.

2007-12-08 @ 14:53:05
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Röv£n

den med getingen fick du av mig ;D
den e sjukt söt!
Puss

2007-12-08 @ 15:06:39
URL: http://hstromback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0