Tomten har dragit sej tillbaka!

VILKEN DAG!
Nu är den ju typ slut och det är ett år kvar till nästa gång,
Men, oj vart ska jag börja..

jaa, jag kunde ju typ inte sova i går när jag gick och la mej!
men somnade vid typ 2.30 och när jag vaknade i morse var det som om man knappt somnat än!
ville inte gå upp helt täppt i näsan och ont i halsen ryggen och nacken. men idag skulle jag ju inte känna efter!

Hoppade frukosten, men satt iaf vid köksbordet med familjen en stund, in i duschen och på med sminket!
Hade på mej en klänning, leggings och raggsockor! =D och vagabond skorna! =)

Tog Maztan in till sthlm med syrran och bror som åkte med mej medans resten av famljen åkte i volvon, haha för morbror skulle låna den så han kunde åka till sin pappa.....

iaf. jag har typ åkt till sthlm (mormor) typ 3miljonergånger! haha och jag lovar jag har sveriges bästa lokalsinne! =)
och min faster bor ju också i också i sthlm, mormor i Tumba och Fatser i Tullinge, men jag har vart flergånger hos faster och haha är ju van att hitta därifrån efter som att jag vart där mkt som liten, haha

så jag åkte från heby till Tullinge sen till Tumba fast det varit närmre att åka direkt till Tumba, HATAR AT SÄGA DET
men jag hittade inte den vägen =( Japp jag har erkänt!

kom fram till mormor och Janne med anders min morbror! =) shit ser ju bara han i TV nu för tiden.... =/

Där åt vi gått, kollade på kalleanka fikade och öppna klappar!



JAG MÅSTE VART SVERIGES SNÄLASTE, SÅ MKT PAKET SOM JAG FICK!!



 Jag fick:

2par ridbyxor
rid jacka
ridskor
shortchaps
handskar
mobilhållare man kan sätta på armen (när man rider)
helskodda termobyxor
4par ridstrumpor
2par sporrar (kula och raka)
2par sporrremmar i läder
en pike tshirt
en tjocktröja
raggsockor =D
nässesär med bra och ha saker
parfym
boken UNGHÄSTAR från föl till häst
en Lancomne mascara
ögonskuggor
trosor
godis
almanacka
tidning VR
ett halsband med en nalle
brosch
foto på Idolerna med deras Autografer
pengar
Adidas sport väska
och mer som jag inte kommer på =/

Jag gav iaf
mamma: digitalkamera och en söt topp
pappa: kalsonger
felicia: Parfym med bodylotion
Rebecka . Lika som Felicia
Johannes: DVD film
markus DVD film
Gabriel: strupor med alfonsåberg huvud på som skallrar
mormor: en fin tomte
Janne: lika tomte fast i snögubbe
Veronica och emil: en lyckta med motiv
Niclas och Emma: samma
Faster : 2 söta tomtar
hunden: massa hundben! =)

SÅ DET VAR SJUKT MKT PAKET UNDER GRANEN I ÅR! =)=)



efter mormor åkte vi till Faster med hennes man och mina 2kusiner med deras respektive..

böt klappar med dem och fikade med glass

sen bar det av hemmåt... TRÖTT

kom iaf. precis hem och ska väl ta och kanske gå och lägga mej i sängen och slummra in i drömvärlden!
Jag mår verkligen inte bra =/ Har feber är sjukt snuvig och har ont i kroppen när man andas och annars också.. =/
STACKARS STACKARS MEJ!!!

Men! Jag är iaf. jätte glad för jag fick svar från en viss person som jag skickade en julhälsning till i morse, och jag trode faktiskt inte jag skulle få ett svar, fast då hade jag blitt så lessen!
MEN NU ÄR JAG SÅÅÅ GLAD!  =D=D

TACK! Hoppas allt blir som förr! ♥



HAHA!, jag har också smsat en heldel med Idas lillebror Patrik Ekengren, haha vilken smörunge!

Ska åka upp snart! SAKNAR ER!

PUSSAR

image64
JAG OCH MIN LILLE BROR ♥

image65
SÖÖTISAR! ♥

image66

ÅJA, Tomten kom också! =P

image67

Den säcken var över full med paket! =D=D

image68
aa. så såg jag ut idag, provar ridhandskarna här..

image69
nya ridjackan! =D

image70

haha, sexy =/ iaf. ett par av ridbyxorna jackan och chapsen..



HOPPAS ALLA HAFT EN LIKA BRA JUL SOM JAG!

PUSS och GODNATT




Kommentarer
Postat av: Fiia

Sjukt snygg outfit ! :D

2007-12-25 @ 17:42:30
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0