tolvtimmar kvar tills mjölkgårdspraktiken startar!

Jaa, om tolv timmar bör jag sitta i bilen på väg mot Morgongåva och min kosspraktik! :D

det sk afaktiskt bli riktigt spännande, haha ja imorgon slapp jag börja så tidigt för dem behövde hjälp med att verka klövar så jag skulle hjälp dem med det i stället.. men det går nog bra! jag har ju lite att leva upp till nu när min lärare pratat med dem! hahah men jag får väl heltenkelt gå in för att jag sattsar på att bli mjölkbonde =P haha

Idag har Stefan vart här och kollat lite på datorn min, jag bör verkligen lämna in den på alina typ nu! för den är inte frisk! men jag tror inte jag klarar mej utan den! tänk om allt försvinner på den, fast jag har ju gjort en backup skiva.. men hur vet man att det funkar liksom....

Nej nu sk ajag leta reda på mina huggar stövlar och min ladugårdsoverall och se vad jag ska ha på mej imorgon.. undrar hur min fot ska klara av att gå i stövlar en heldag! hmm.. ska ta med ett par stålhetteskor och mina gympadojjor också! =) MenMen ddet ska nog gå bra, det är bara att bita ihop och lära sej lida med smärtan.. haha menade ju stå ut med smärtan!

(för er som inte vet så råkade jag ha av alla ledbanden i foten och blev opererad och gick på kryckor oändligt länge.. och då gick jag ändå typ 4månader för kort tid! ) ( Jag är inte typen man kan få stopp ppå bara för att man gipsar benet och stoppar på mej ett par kryckor! ) OCH DET STRAFFAR SEJ I LÄNGDEN!

Linda Eliasson ringde mej idag =)=)=) wohow! vad glad jag blev! det var verkligen länge sen.. hon är så gullig menar verkligen vad hon säger och det värmer när hon ringer och säger att hon sakanar en!

inte bara det värmde idag! pratade även med Ante också! =) kul det! hoppas det inte dröjer öika länge till nästa gång!

och nu var det typ mer än 2månader sen jag hörde från Patrik!!! men jag antar att han har det rätt bra! kan ju alltid hoppas för ´han var en av alla dem som gav men en underart kul sommar!

Jag måste verkligen MÅSTE , ta mej dit nån dag, Ida, M-T, Göran Ing-Marie, Erik, Patrik Ekengren, Anders och Annika, Sofia, Patrik Eliasson,  Ante och Björn, Linda Eliasson, Gunilla, och Uffe, Robin, Svin-Erik, ALLA måste verkligen TRÄFFA ALLA IGEN! men kan ju samman fatta det med att det var typ Alla i hela stora MARÅKER!♥

image18
Byn som är Hela 22 vita vägsträck långt.. :)



Kommentarer
Postat av: Maliiiin :)

Du, de där me kryckor inte min grej heller..Jag har släängt mina kryckor åt helvete nu efter 1 vecka (A) Palla kryckor liksom ? ehm,,nee inte direkt ;)

2007-12-11 @ 10:57:34
URL: http://zonette90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0