Tillbaka i skogen från Sala

Hallå igen! :D:D

Nu är jag tillbaka igen från Sala

Gasch alltså jag är ju ingen Salamänniska! hittar inget och vet inte vad som finns och vet inte vart jag ska leta!

menmen det vart iallafall

besiktad bil
klapp till:
faster
Johannes & Marcus
Rebecka
Felicia
Gabriel

en "tröjklänning" typ stickad lite vinter fest aktig! med silverglitter! me like! till mej själv!
och en mössa svart/rosa Lovley från JC också till mej själv! =D

Beställde även en tid hos Frisören, på Onsdag kl 11.30
då får vi se hur det blir!

har gjort av med sjukt mkt pengar, trodde jag skulle kunna fixa en "billig jul" men nejnej!

fast det ska bli kul å fira jul! fast än vi inte kommer att fira hemma, vi har varannat år i sthlm hosmormor och vartannat år firar vi hemma! =D Jag älskar att vara hemma på julafton!



Sofia vad mena du??



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Du menar inte mig Sofia va ? ^^)

2007-12-17 @ 17:47:47
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Fiia

Haha , va braa (: Neeej , de e välan sisådär . Va inte i skolan idag , Tintin kastade fölisen i morse =/

2007-12-17 @ 19:48:12
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0