TACK FÖR ATT DU FINNS! <3

Ja, idag började ju dagen rätt seg, jag följde med mamma och handlade i Heby, vi köpte lite klappar, bla. till Morbror Anders, Kusin Veronica och hennes Emil och Kusin Niclas med hans Emma!

Det vart även lite mat från ICA och sen hem, åt kyckling och Ris och sen skulle jag hoppa i stallkläderna för att åka och hämta upp Nikki på skolan så att vi kunde åka till våra pollar!

När jag sprang ner i källaren för att klä på mej och leta upp ridkläderna, inser jag att min snälla mamma har tvättat och kläderna har inte torkat än, hm... så det vart att hoppa i ett par gamla jeans och dra på sej en tjocktröja och ridstrumpor, tog gympaskorna som förövrigt är de ända hela skor jag har kvar och grejen är den att dem är inte hela! :/

innan jag åkte bad mamma mej hämta Johannes och Markus i gropen... hm.. så jag insåg att jag skulle bli lite sen!

Men när jag ringde upp Nikki för att tala om att jag skulle bli lite sen, svarar hon så glatt och trevligt att det inte gör nånting! då inser jag hur glad jag är att jag gett henne och att hon gett mej en chans att bli vänner! Det betyder mkt att vara vän med henne för vi kompliterar varann så bra! hahaha och vi har samma intresseb men är ändå så olika! haha oj ja vu har varit så osams så, det började ju med att jag inte kände henne helt enkelt hade bara hört vad alla andra sa om henne och sen när det blev som det blev tyckte jag att hon bara bevisade va de andra sagt om henne! HA tänkte typ nått i stil med att den Idiotiska fjortisen tänker jag inte ödsla min dyrbara tid! hahaha

nej usch vad jag ångrar det, men vem vet om det inte varit så hur hade det då varit??!!  Jag är iallafall glad över att ha blivit vän med en ALDELES UNDERBAR GLAD OCH TREVLIG MÄNNISKA!

åter till dagen, jag körde allt vad jag hade till uppsala.. haha alltvad jag hade var kanske att ta i men vad väglaget ocg bilen samt trafikvättet tillät! kom fram till skolan vid 14tiden , parkerade utanför vitahuset, och då såg jag ett glatt ansikte titta in i bilen SOPHIE! å jag vart helt glad! haha och då ska ni veta att det var henne jag var mest ovän med! hahaha men jag vart iaf. helt glad av att se henne! =D

kort där efter kom Nikki och hoppade in ibilen! KUL Å SEN HENNE! det var liksom typ nästan 2veckor sen!

vi styrde mot våra söta pollisar på Seglinge, haha jag lovar dem har inte lämnat hösilage häcken ionödan dem inte, sladden hade typ växt fast i marken, lika så Tulletuss... hahahah

våra sötisar♥♥

Vi var lika seriösa som vanligt vad gäller hästhållning och speciellt unghästhållning! haha

Jag tog Nikkis grimskaft runt halsen på Tulle 1½år  Hingst och nikki tog Sladden i grimman bara 3år valack!

vi släpte dem i ridhuset på engång, då vi bara ville se dem röra sej.. haha Jag lovar att med dem glädje sprången de båda gjorde har ingen av de speciellt ont!! haha 

Efter mkt skratt och glädje med tussisarna så  släppte vi dem i hagen igen och NIkki körde upp till vägen!

HON BORDE VERKLIGEN SE TILL ATT KÖRA UPP NU!

på vägen till stan stannade vi på barnenshus, och jag lovar er det var värre att gå in där med nikki än att gå in där med ett helt dagis! haha Men Det Är Kul!

vi letade rätt på Hockus Pockus stolen till min bror och när dne var betald vara det godissuget som sög oss in på Coop efter det var det samvetet som styrde bilen till elevhemmet, där skulle rummet "tömmas" för jullov och det skulle städas!

Träffade på Stackars Lilla Lollo haha, men vi syns ju på Torsdag! =D
Träffade också sara och tim! och lite annat folk också förståss..
haha träffade också 3flugor, men det finns nu bara 1kvar haha de andra är dödens! :P

Nikki försökte hjälpa mej med att lägga över korten från mobilen till datorn, men det går inte! =S

hm får se hur jag ska fixa det!

städade lilla-toaletten, duktiga jag! =D Sen sa jag hej då till Sara och efter det skulle jag fara! sa hej då til NIKKI TIM OCH LOLLO sen bar det va hemmåt till skogen igen!

ska till skolan på torsdag igen! =D sista dagen wohow! =D=D



nej nu skajag försöka ladda upp en film på youtube så jag kan gör aett inlägg med våra tussisar! ♥♥

cya! PUSSAR



Kommentarer
Postat av: Sophié

kul & se dig också ju :)

2007-12-18 @ 20:27:30
URL: http://soophiiie.blogg.se
Postat av: Nikki

ja, för mig kan du verkligen lita på, det vi snackafr om stannar mellan oss 2 :)

2007-12-18 @ 21:37:31
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0