Sweet home Heby!

Har sett en film efter klockan 18 och inte somnat en ända gång!
haha
såg även lite av hoppningarna... tror det var de sista för julhelgen, =( och jag såg inte klart för jag fastnade i den dumma filmen! vet inte om den slutade lyckligt eller inte! det var ju en som vart dumpad!
och det är det värsta som finns så länge båda inte vill!



wohow, jag har en ny vän också så här i bloggvärlden!
Brunettberta. haha ska läsa hennes blogg istället för blondinbella.... haha =P



Å jag saknar Maråker nå så sjukt mkt! alltså det går inte att beskriva... tänker att sakna nått som ni blivitsviket av mer en än gång.. och egentligen bara önskar att det gick att glömma!, men det har tagit en sånstor bit av mitt hjärta som jag inte fått tillbaka, och alla vet ju att så småning om dör man om man inte har ett helt hjärta!
så jag ÄLSKAR DET

Världens undrbaraste människor i den byn... jag bara ÄLSKAR DEM MED HELA MITT HJÄRTA!
och de små charmiga hästarna! Im loven it ♥



**önskar någon ringde mej och talade maråkerska**
♥♥♥
me like Ljusnemål!



Pussar i mängder!

Kommentarer
Postat av: Sophié

har en ny blogg nu :D

2007-12-23 @ 10:59:12
URL: http://sophiehakansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0