Snö till jul... Åja, självklart!

Godmorron alla glada!

haha tänkte på en sak innan jag gick och la mej, hahah
jag och Annika slog vad om det skulle komma snö till jul eller inte!
det var hennes idé och vi skulle slå vad om en 5a
men då sa jag jag tror det blir snö! och blir det det får du köpa en olivtvål av mej!
Då sa hon, okej jag tror att det inte blir snö och jag har redan lagt undan en 5:a till dej

HAHAHA Nu har jag komit på att jag tjänar ju på det vare sej det blir snö eller inte! haha
smart as!


HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHHHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHHAHAHHAHAHHAHAHAHAH

Vaknad i af imorse vid av att jag hade lust att hänga upp hunden på väggen eller nått! hon bara flör upp i sängen på mej och jätte glad och kall, hon hade varit ute i typ 10 minusgrader! kal som bara den låg hon på min rygg!

Jag skrek åt henne att hon skulle gå ner, då försvann hon! och jag kunde somna om och sov tills pappa kom ner och skrek att det var frukost! :S SUCK! så nu har jag ätit frukost och väntar på att det ska rinna till lite varmvatten i tanken! SUCK allt går ut i elementen efter som att det är så kallt!
 



Ante och Björn... hoppas ni hade kul igår! :D

Det var ett tag sen jag var ut, men jag har verkligen inte tid! jag har inte tid för mej själv ens längre.. ska jag göra nått så måste jag prioriterabort nått annat som på Måndag tillexempelt. då ska jag Klippa mej och handla julklappar, så jag hinner inte gå i skolan för jag måste ut till hästen också!

jag ska försöka skaffa ett jobb, men när ska jag ha tid med det då och vad ska jag då prioritera bort??
Jag gör allt för att jag ska kunna ta Sivra innan hon får vingar och flyger för evigt till trappalanda!
jag ska ta hem Tintin, Tulles lillebror en hingst på 5månader!
Jag ska hinna ta igen skolan och fixa till det! och det ska jag göra på vårterminen! LOVAR!
hmm.. jag har en del jag måste göra!



Men idag finns det inte så mycket måsten annat än att jag ska duscha för det har jag inte gjort på år och dar känns det som, jag ska föröka att sminka mej det var jätte länge sen!!! och jag ska åka och gratta min fastersman Bosse som fyller 60!

Felicia den bortskämda ungen har åkt till Storastockholmhund! jag vill också! men när skulle jag hinna det då???




HA EN TOPEN BRA HELG ALLIHOPA!

Massa pusssar <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0