Snart Nyår! ...

Japp, då var det snart nyår!

hm. jaa mellandagarna hade ju kunna vart bättre..
inte förens idag har jag orkat ta upp julklaparna jag bara tröck ner  i en kartong... =/
men idag provad iaf alla beställda grejer och så för at se vad som behöver bytas..

det är första året jag byter en julklapp.. men det behövs
Jackan förstor = hatar att rida med förstora jackor..
chapsen ej figursyda = noway att jag använder de då...
och Skorna förstora = går ej att rida i förstora skor!
och ett par ridbyxor som var för små.. = jag beställer en större stl! =D

jag ska också brodera mitt namn på jackans rygg så ingen missar mej ^^

och måste verkligen måste hitta ett par ridstövlar jag kan ha!

haha, så nu måste jag börja skriva önskelistan tills min 19års dag den 12 /2

Den kommer snart! ^^



På nyår ska jag iaf. åka så långtbort i från verkligheten som möjligt! jag måste komma i väg och rensa mina tankar..

ELLER JAG ÅKER REDAN IMORGON! och kommer hem på tisdag eller onsdag!
sen ska jag kanske till Maråker..

så jag åker med familjen och Samuelsson till Fäboen i Kväkksel som ligger lååångt lååångt borta! =D

skönt! ska träna lite hundar och bara vara! Det behövs!

Så Mina Vänner Får Ha Ett Underbart Firandes Utan Mej!

JAG KOMMER INTE ENS HA TELEFONEN  MED MEJ!



Men idag ska jag vara hemma och fixa Börjesbeställningen och leta häst också ska jag kanske åka och handla med mamma, för imorgon kommer mormor!




HA DET BÄST MINA VÄNNER! VI HÖRS

Kommentarer
Postat av: Fiia

Vaa !? Inte ens mobilen ? :( Haha, hoppas du får det jättetrevligt , själv har man ju lite panik över vad man ska göra .. men de löser sig nog ! (: ses den åttonde då ! Pussåkram påre sötnos !! (:

2007-12-28 @ 18:53:28
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0