snart är det jul =)

GOD EFTERMIDDAG! =D

Hur står det till? jo tack bra!

jag har dag utöökat mit CV haha det är min nya hobby, jag måste se till att få papper på allt jag gjort så jag kan gå till Arbetsföredlingen och bevisa det jag skrivit! hm. undrar var jag lagt mitt papper från scandic Hotel! ?

jag har sökt en del jobb som personlig assistent!
Jag bara måste ha ett jobb så jag kan rädda my angel! Sivra <3 frågan är bara hur och när!
MEN JAG SKA GÖRA DET! det finns bara en människa å denna jord so har sagt till mej att jag kommer lyckas och att hon tror på mej, och ycker att det är bra! SARA♥ men ibland så undrar jag.... vi har ju liksom nått undermedvetet tillsammans, haha så ibland så är det liksom bara så åatt man håller med varann och stöttar varann ända till det sista! man ger liksom aldrig upp! haha Men hon har sagt att jag kommer lyckas och det värmer! =)
TACK FÖR ATT JAG HAR DEJ!!

EN JAG TROR PÅ MEJ SJÄLV OCH JAG VET JAG KOMMER LYCKAS!

idag har jag inte gjort nå speciellt vaknade med huvudvärk! men det brukar jag göra när jag drömt mkt. och inatt har det varit helt hopplöst! jag åter komer ständigt till fröslunda/fjärdhundra! ibland kan det ta år och ibland bara dagar eller timmar! haha jag drömmer väldigt mkt, det kan räcka med att jag lägger mej på kökssoffan och jag är snabbt inne i en jakt, nått jag vill eller mardrömmar! jag tror jag e psyksjuk! HAHA

Men men jag tog en huvudvärkstablett och det har nästan släppt lite öm bara typ som när en hjärnskakning är på väg att gå över! haha man är lite yr och det smärtar lite granna.. frga ej jag vet har haft hjärnskakning så mångagånger att fingrarna inte räcker till! haha

har legat och kollat på tv såg det hära på 3an Vardags hjältar, det är ett fint program tycker jag! =)
ska nog se galan i kväll!

Sen kollade jag på  Despirat hosewivs eller hur det stavas! haha dte är kul!

Jag har lekt med Gabriell också!! haha ller snarare gjort alt för att han inte ska gråta! medans mamma plockade ner alla sina kor för att göra plats till tomtarna! =)

Nu ska jag gå och lägga mej igen, för jag har ont i huvet! =(
och är lite grinig på att mitt MSN inte vill funka!

MEN JAG VILL GE ALLA MINA KOMPISAR JAG INTE TRÄFFAT PÅ LÄNGE EN JÄTTE STOR BAMSE KRAM och massa pussar! ♥Love till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0