SLUT PÅ PRAKTIKEN!

Lite sorgligt att lämna kossorna... man har ju börjat få upp en relation till dem,
kor är ju "igenkännandedjur" "vanedjur" dem är lite reserverade mot nya människor och nya röster.. ibörjan jävlades dem med mej helt och hållet, dem kom inte dem flyttade sej inte och gjorde helt tvärtemot vad jag ville.. haha men jag gav inte upp och nu känner dem igen mej alla kalvarna kommer fram och leker med en korna kommer när man ropar och gör precis som jag vill! =D¨haha nästan iaf!

jaa lite sorgligt! haha det sista jag gjorde va å halma åt ALLA djuren! haha MASSOR MED HALM! kul för den som ska mocka imorrgon... haha men korna vrt glada iaf, och de 2 ammkorna med 8kalvar vart över lyckliga med så mkt halm! haha dem skuttade omkring tillsammasn! <3 så söta!

Jag var iaf . mycket välkommen tillbaka! =)
haha han tyckte till och med att jag skulleupp till bevis och rida in en ko! haha det får väl bli mitt projekt arbete då! haha

Jag fick iaf 500kr, två mjölkkannor och ska få ett arbetsintyg med bra omdöme! =)
och sist en inte minst jag har verkligen lärt mej massor!
kan ju sköta gården själv nu! =)



Jag har tänkt igenom det här med Sivra, och jag tänker insann se till att köpa henne!

=)

nu ska jag tänka lite duscha och se på tv.. men vi hörs



VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR ER!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0