sista inlägget år 2007 tror jag...

Har nu packat och är redo att fara till Orsa, men..
jag hittar inte mina p-piller! =S

det är ju bara jag som lyckas.. =(

hmm.. jaja får se hur jag löser det!

Har iaf. vart med Mormor,Janne, mamma och pappa i Sala och shoppat en tröja...

OCH jag har tappat bort mitt deadem så jag var på jackt efter det i hela Sala men det fanns ingen stans! =(

Fick också ett samtal från maråker.. det var Linda och man blir så glad av henne! =)
Tack för att du ringde! =D=D



Tänkte samman fatta detgångna året lite granna..

Det har varit ett stort år för alla 89:or
Victor fyllde 18 i Januari och det blev en rullstolstaxi hem för hans del med min och saras hjälp ^^
i Februari var det Nikki, Sara och Min tur.. på torsdagen innan min 18årsdag åkte jag till Järvsö med Johan för att umgås med järngänget mkt Sprit, SJUKT MYCKET SPRIT!, skidåkning och mkt. skratt, fylla, skoter pulka åkning och afterski! =D

kom hem på Söndagen den 11/2 alltså dagen innan D ko hem med en fyllechaffis! haha bokstavligt talat FYLLEchaffis!! Det var stort Kalas när jag kom hem med mkt paket och firande!

Den 3mars var det Järvsö igen, men med skolan! haha HÄRLIGT GÄNG! med bräda sprit och bussresa! =D

på påsklovet var det Maråker Kul Kul!

KÖRKORTET FIXADES I MAJ! =D
så nu är allt möjlgt! =)

I skolan var det ju 88:ornas tur att lämna oss.. =( det var bus på skolan haha och vi åkte dit på det! =/ menmen
det ingen vet är ju hur surströmmingen kommit in på expredition... haha =D

Det Ordandes stor fest i Rasboklis bygdegård, fast jag och sara var nyktra för våra vänners skull och var chaufförer åt de andra !

Sara kunde tyvärr inte vara med på deras student skiva efter en vurpa från hästryggen hemma hos mej! haha
sorry bruden! ^^

På Sommarlovet var det MARÅKER för hela slanten! Lärde känna världens härligaste människor,
Ekengrenare, Eliassons ♥♥
ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!♥♥♥♥

jag hade Sladden på inridning och ramlade av 2ggr.. haha se http://www.specialfly.blogg.se/

Tyvärr så slutade det inte som planerat. men det gör mej ingenting!
Hoppas iallafall på att få behålla mina Vänner som  finns kvar! ♥

Crousing i Söderhamn och en vecka senare var det Strömmingsleken! =D♥

Under hösten gick jag upp i 2an med mina klasskompisar, men Malin J. lämnade oss tyvärr för att fortsätta sin utbildning på Strömsholm!

Jag lånade Sivra och hade henne på 4H och startade i Bruksridningen.. det var 22anmälda och vi kom på 12plats trotts förutsättningarna! hahah
tack för hjälpen ni som berörde detta på hitt! =D

hon åkte tillbaka och dt var kanske sista gången ja såg henne... (KANSKE) det beror på hur mkt gjort de får eller om de bara snackar en massa skit!

i Skolan har det gått lite upp och ner..                    men jag klarar mej ändå!

Det har varit en del samtal med läkare och de har kommitfram till att jag kommer ha ont tills jag dör =/
men det vile jag inte tro på och kommer få en ny remis till Ackademiska sjukhuset..

Vad gäller vintern och snö så hade vi ordentligt med snö i oktober och det såg ut att bli en fin vinter..
knappast! trotts att det slaskade på Andersdagen när jag och Nikki åkte till globen så vart det ingen snö till jul!
allt slaskade bort och det vart bar mark! =/
i början på december var det minusgrader i flera veckor och det vart frost så man skulle kunna tro att det var snö, men i själva verket kom det nerefrån....

Jag tog lov efter praktiken på Axsjögård med kossorna och fick alltså en veckas längre jullov! SÅ SKÖNT för jag är riktigt less på allt och alla i skolan!

på julafton bar det av till Sthlm och vi firade hos mormor och faster!

efter jul afton gick jag ner mej totalt! och Fäboden i Kväkksel (torsmo) och vi kommer ha riktigt trevligt med familjen Samuelsson! =)

vi ska till och åka nu! och kommer inte hem förens den 2/1 2008

♥SÅ PÅ ÅTERSEENDE!♥

He ett underbart nyår och se frammåt!

♥NYTT ÅR NYA FÖRUTSÄTTNINGAR OCH BEKYMMER♥

JAG ÄLSKAR ER ALLA!



♥♥Pusshej♥♥




Kommentarer
Postat av: Röv£n

Hej då Miccis ;(
Men ha ett jävla bra nytt år!
Lycka till med hundarna :)
Puss***

2007-12-29 @ 17:33:00
Postat av: Madde

GOTT NYTT ÅR MICCIS

2007-12-30 @ 16:11:06
URL: http://madoliia.blogg.se
Postat av: Ida Ekengren

Gott nytt år på dej! Hoppas allt är bta med dej och att du kommer och hälsar på snart:) Miss you

2007-12-30 @ 16:39:20
Postat av: Fiia

GITT NYTT ÅR !! Hoppas vi får ett kungligt nästa år ;D Massor av kramar till dig bruden !!

2007-12-30 @ 22:30:25
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0