SÅ LESSEN ÄNDA IN I SJÄLEN

Alltså, ofta man har mage att säga till nån som verkligen lagt ner sin själ och sin tid på en!


Jag hjälpte dem att starta upp företaget, jag har kört in och tränat deras hästar jag har slavat i  flera veckor åt dem, visst jag har fått bo där och äta, men hallå, hur mkt kan man kräva sammtidigt som man kastar skit på en??!!

Jag jobbade dyngn med deras gård/turistföretag/hästar i alla åldrar!

Jag var bara så lessen och ut sliten.. men jag orkade fortsätta för hästarna visade tacksamhet och jag fick många bra vänner där..

men när jag fick skit för att jag gick till mina vänner som för den delen är ner till 4år yngre än mej, bara för att X inte får vara med oss... man ba.. HALLÅ!! vad är problemet? att du (min arbets givare) inte blivit tillfrågad om du får leka med mina 14åriga nya vänner, som jag är med efter arbets tid???

Men jag fortsatte en stund till, ända tills det svämade över inom mej! shit jag mådde verkligen dåligt men ville inte sluta för vem skulle då ha tålamod med hästarna??!!! ingen, de skulle bara stå där och typ dö av trist het!

Då när jag ber att få prata med dem sätter de sej mitt e mot mej 3 st och säger, vi är så besvikan på dej!

Hallå, hur kan man efter allt arbete jag slavat för dem!!! ???? !!! ofattbart i mina ögon!

Jag kännde mej så arg och bara skrek inombords, men sa okej förlåt, men jag orkar inte vara kvar längre, neej, vi vet inte om vi vill ha kvar dej heller....

OKEJ! ?!

då vet jag, men jag har fortfarande hand om deras unghäst och har mage att be mej ta hand om den andra fölungen och dess utom ge mej sjukt mkt samvete för att ni inte kan ta hand om hästarna och ringer å säger att du, vi måste nog ta bort ... nu för ingen vill ha henne om inte du tar kan köpa henne!!!


NEEEJ!!!!!

och nu på julafton och allt så skickar man en Hoppas du haft en god jul hälsning
och får till baka ett trevligt svar, god jul vad ska du göra på lovet?
jag svarar att jag gärna vilkomma upp och ge ALLA en stor kram
och får till svar
det behövs inte för vi är fortfarande besvikan på dej!!! och hoppas du vet det!

MEN HALLÅ!!

NI GLÖMDE VIST ATT JAG HAR FORTFARANDE ERAN HÄST HEMMA HOS MEJ PÅ UTBILDNING HELT JÄVLA GRATIS!!!!


ursäkta uttrycket!

piiiiiiiiiiiiiiiiip!
_ _ _ _ _ _ _

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jävla störda människor, förlåt men det är så jag tycker! Även om du älskar deras hästar ska du inte göra ett piss mer för dem! Jag vet att du vill men sånna där människor förtjänar ingen andra chans!!
Du ska inte ta någon av deras hästar gratis i fortsättningen!
Gör som min mamma tycker du ska göra, satsa på halvbloden det är där du kan tjäna pengar!

Jag finns här om du behöver prata!

2007-12-25 @ 11:27:55
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0