På väg mot Sala

Japp nu ska jag ta och styra den röda bilen mot SALA...

check lista

Duscha ( check! )
Hämta brorsan vid gropen (check!)
sätt i motorvärmaren i bilen ( check! )
Sminka mej ( check! )

Besikta bilen
Klippa mej 
chacka julklappar
chacka ett par skor

sen får man se vad pengarna håller till
men eventuellt nå snyggt plagg till mej själv också!

Usch nu har jag ringt upp pengarna på luren också.. så nu blir det till att betala en dyr räkning den här månaden efter som att det är en halvmånad kvar och en speciell halvmånad så man lär ju använda telefonen kanske lite mer än vanligt! :S

Tur att man är rik! ;P

Nej ska göra i mej i ordning!

 Nikki jag kan inte komma i morgon för jag har lovat att släcka i stallet och köra in ved, efter som att det inte gick så bra sist! ;P haha

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, Hej Tussan!
gah, jag har haft så mycket att göra att jhag inte har läst din blogg på evigheter känns det som. (Typ 4dagar men iaf!)
Saknar ju dig massor! Ska du inte komma hit innan jullovet?! Det måste du!! :)
Jag är fett på att gå ut på onsdag, det är typ alla! :)
Ha det bäst!
Puss Puss Love you!

2007-12-17 @ 14:03:03
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: nikki

Meh, SUCK! Pallar inte städa själv, det är faktiskt inte schysst! Men men,

2007-12-17 @ 16:00:01
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: nikki

EGntligen är jag ledig, men måste träna inför julshowen men det börjar halv 12 och håller på 30 min

2007-12-17 @ 16:55:41
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0