nästa station Maråker, Maråker..

Jag önskar att jag bara vaknade upp på ett tåg och fick höra det... inte för att det finns en station i Maråker men endå! jag skulle bli så glad att jag skulle börja gråta av lycka!

Först skulle jag springa och då menar jag springa...

jag skulle passera hela byn, för bi Kalle Granlund vidare förbi Sigge, Ekengren, Eliasson, JOhansson och förbi ALLA jag skulle springa över becken genom herrgården och raka vägen enr till Sivras hage!!!

usch nu gråter jag... fattar nte varför, men jag är så kär i henne att jag inte skulle klara mej med att veta att jag skulle kunna hjälpa henne men bara inte gjorde det! USCH jag gråter så tangenterna blir helt blöta!Skulle ALDRIG förlåta mej om jag inget gör!

Efter att jag skulle sprungit ner till hagen och kramat henne medans tårarna rinner ner för kinderna skulle jag sen

gå tillbaka jag skulle gå in till fam. Steen ge dem en STOR BAMSE KRAM och bara be om att allt ska bli som förr!
att jag kan vara till hjälp och ha kul med dem och hästarna.. Dem har alltid funnits där sen jag träffade dem första gången och jag lärde mej känna dem utan mina förutfattade meningar.. haha var lite skeptisk första gången jag såg MT och jag fick reda på att hon var köparen.. hahahha jag vill ju inte att det skulle säljas! men jag är glad att jag lärde känna dem! SÅ UNDERBARA!♥

(inte för att jag är den sorts person som satsar på den sortenshästar, men för mej är en häst en häst och alla hästar behöver tränas på sitt sätt för att må bra vare sej det är halvblod travera kallblod eller islandshästar...) men dessa hästar som lever där har tagit en sån stor del av mitt hjärta att jag inte skulle klara mej om det försvann!

Jag skulle sen gå förbi Eliasson och hoppas på att allt skulle vara som första gångerna jag träffade dem! VILKA HÄRLIGA MÄNNISKOR! Linda, Ante, Patrik, Ludde och deras föräldrar! så snälla allihopa! ♥

jag skulle sen gå till Ekengren, DÄR TALAR JAG OM VÄNLIGA MÄNNISKOR!! oja! dem ställer upp till 100% och är roliga och finns alltid där med öppna armar! jag skulle ge ALLA en stor stor kram! speciellt Ida, vi gjorde så sjukt mkt. kul i sommras som man inte kan göra längre, det var liksom sista sommaren man fick bete sej så, mellan ung och dum och gammal och erfaren! haha.. SAKNAR DEJ IDA♥

efter det skulle jag ta en tur på hästarna jag skulle rida för bi hela Maråker och hälsa på ALLA! Björn skulle åka för bi i sin 740 och stanna och han skulle också få en stor KRAM! sen skulle Idas mormor komma med sin 740 och hon skulle få en kram hon med! ♥

sen skulle jag Aldrig mera åka där ifrån! =)

NU SAKNAR JAG DET VERKLIGEN!

MARÅKER kommer trotts allt alltid vara sveriges mest underbara plats..





image51



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0