Någon som söker en ryttare

å, nu behöver jag ett nytt projekt!

kanske någon har en häst jag skulle kunna få tävla?
eller jag kanske ska ta en ny unghäst på inridning?
eller ska jag lägga ner hästar??  NEEJ! det kan jag ju inte göra!
jag kan ju inget annat!

fast jag kanske ska ta och beta av några på kölistan..

haha när folk ringer eller hör av sej till mej så säger jag, nej jag har inte tid nu! men hör av er igen så ska jag hitta en lucka nångång i framtiden...
haha
det säger jag även om jag har tid, för att kunna tänka igenom och välja vad som är intressantast/nödvändigast!

just nu står följande i kön..

En tjej med PRE hästar hon vill ha inridna och tränade
En tjej med en mkt speciell halvblodskorsning 20år =/ men hon vill ha hjälp å rida den iaf!
En tjej som vill ha hjälp så att hon själv ska kunna rida in sin 2½åriga halvblod sto (välstammad)

så det finns ju alltid å göra!

men just nu skulle jag vilja ta vara på mina jungrider år... inte för att jag brytt mej förr... men jag skulle vilja det!

Så har du en häst jag skulle kunna få tävla! hör av dej! =)=)


nu ska jag äta! aa, jag ska äta, för jag är hungrig, och inte lika lessen längre!
sen ska jag till Sara w och gratta henne! 18 år! =)
och efter det tar bilen oss vidare till samuelsson och tacos!

ha det bäst!

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Sophié

har inte en häst som ska tävlas men definitvt tränas, du får gärna prova någon gång?

2007-12-26 @ 16:27:01
URL: http://sophiehakansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0