Maztan back in buissnes! =D (eller hur det stavas =P )

kom precis hem i morse var det upp tidigt! vaknade själv mant halv 4 jojo så sant som det var sagt!

åt frukost i bilen och mörkret! jag gillart! =D

kom fram och förberedde mjölkning, föstekorna till rätt sida och skrapa lite skit samt ströade upp liggbåsen! sååå mysigt vart det!

sen var det bara att försöka minnas i vilken ordning man skulle trycka på alla knappar och rörelser i mjölkrittualen =P men jag lyckades helt bra! med lite hjälp av hanna!

jupp jag ska nog lägga om  till kor! =S hahahaa

fick åka hem efter mjölkningen! JUPP VI VAR KLARA INNAN KLOCKAN 9!

åkte raka vägen till Heby och verkstan för att byta tillbaka bilen, Maztan stog där röd och fini morron solen!

åkte hem och när man kommer hem så ligger det en okänd bak ut under diskbänken ??!!

vi har fått en läcka i köket och diskamaskinen är kaputt! =S jojo det var rörmokaren som låg där.. =P

körde även för bi JOhan Bröjer och Carolin vid skolan så jag gjorde en fin Usväng och stannade för att fråga hur mkt en kastration kostar... konstigt att inte veterinärerna har koll på sånt! Menmen.. får väl ringa in till kliniken idag och höra! lär ju ringa och snyfta lite hos Runa också!....

också ska jag hinna till Sala och besikta om maztan nu när den är helt utbytt!

och klockan 15.15 ska jag vara tillbax i ladugården igen! så jag har fullt upp!


Uppdaterar senar!

PUSSAR PÅ ALLA♥




Kommentarer
Postat av: Nikki

Haha, ja jag hde bara glömt ändra, hade tagit från alex och postade hennes svar XD haha så kan det gå!

Puss

2007-12-12 @ 10:11:38
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0