Kustbevakarna på kanal 5

haha kollade på kustbevakarna på kanal 5..
vilket roligt jobb! det skulle jag kunna tänka mej nästan om det inte vore för hästarna! =)

man fick följa 2båtar som varute och spanade.. haha 1båt hade fått ett tips om två gubbar på en segelbåt som då befann sej på Ålstorp... eller vad det hette, då hade dem sagt att dem skulle vidare till M.... när dem då åkte till M... gick de iland och klev på den omtalade båten, det fanns då bara en man om borde och han var så j*vla full hahaha han ahde ingen koll och sluddrade som bara den! han var ritigt skoj de frågade manen vart hans komis var och han kom framtill att han skulle finnas inne i båten, men det gjorde han inte efter en stund fick dem upp mannen på fötter så att han själv kunde gå ner och kolla att hans vän inte fanns ombord vart han helt förskräkt och frågade vart hans vän var... hahaha vilken sköning! kustbevakarna ställde samma frågor flera gånger och fick olika svar varje gång.. haha när de beslutat sej för att gå och att det inte gick att få fram någotvettigt döck polaren upp, minst lika full han, Han berättade att han hade gått en promenad på kajen och att kajen sen hade flyttat på sej och han hade då rammlat i sjön!! hahahha hade ju nästan velat vara där och sett det live! =)

kom på att jag hängt ut mina sängkläder och att jag har haft fönstret öppet på mitt rum idag.. fick panik och tog in dem då det var typ minusgrader i mitt rum och i sängkläderna.. så nu har jag vridit påp elementet på högsta värme och sängkläderna ligger och tinar på min säng!

mend te är ändå lite skönt att lägga sej i en ny bäddad säng med kalla sängkläder! det tycker jag om! =)

Nu ska jag öppna lucka nr 8 på min chokladkalender som jag fått av pappa! =)



image17
Sakanr min sivra och Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jaa ska också pööna min chokladkalender nu ^^)

2007-12-08 @ 17:42:15
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0