kissnödig!

ska sova hemma i natt igen! skönt att få sova i sin egensäng! Nikki och jag ska imorgon lämna bilen på verkstaden och sen ska vi åka till elevhemmet och byta om för att åka till skolan! men jag klanske åker till stallet i stället! jag pallar inte skolan! det är så tråkigt! jag vet att jag säger till alla mina vänner att skolan är hård men man måste kämpa utanskolan ingen framtid! men jag hatar när man ligger efter för jag vet att nu när jag missat både prov och en del viktigt i kurserna så kommer jag ALDRIG att ta igen det! och jag har Matten och Allt det är så jobbigt! menmen inte ska man klaga jag är glad!

nej nu ska jag gå och kissa! =P kolla in pollarna i förra inläget! =)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Yes och nu är det desperate :D
Woho, där kommer du ner springandes med vinisar!

NUUUU BÖÖÖRJAR DETTTTTTT :D:DD:

2007-12-04 @ 21:00:28
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0